Zoeken Vraag het forum

mannen genitale wratten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • klaas

beste Mannen,

Ik loop al 3.5 jaar rond met die ellendige dingen en het lijkt maar niet minder te worden. Heb zowat alles geprobeerd. Literatuur zegt dat ze na 2 jaar weggaan. Zijn er mensen bij wie ze pas later na 2 jaar weg zijn gegaan? Ik wil ergens een beetje hoop uit putten maar ik denk dat ze voor altijd blijven en ik dat ene pechgeval ben.

5 reacties
    Reageren
    Anoniem

Een gezonde leefstijf kan er positief aan bijdragen. Niet roken, weinig alcohol, gezond eten, voldoende slaap en beweging…

Reageren
    J

Hoi Klaas, maak je niet druk ik loop er ook al enige tijd mee rond. Ik heb t ook al meer dan 2 jaar

Reageren
    Halllo

Gewoon laten wegbranden. Elke 3 weken tot ze weg zijn. Goed inspecteren

Reageren
    Y

Ik heb ze ook nu bijna 3 jaar ik heb paar keer laten instippen maar nu komen ze onder de huid terug geen idee wat te doen wat een ellende ik ben M 27

Reageren
    Man30

Ik loop inmiddels al 9 maanden met GW’en, ze zijn rood en lijken meer op bultjes dan wratten en zijn ook niet groter dan 1mm, heel sporadisch goeit er één wit steelwratje uit. Condyline werkt uiterst effectief, binnen een week zijn de wratjes weg. Echter komen er al 9 maanden lang elke week bij. Op aanraden van de dermatoloog werd mij Aldara aangeraden ondanks het effectieve Condyline, omdat dit het inmuumsysteem zou stimuleren in tegen stelling tot Condyline.

Zijn er mensen die ervaringen hebben en dit evt kunnen bevestigen en of tips?

Reageren
Reageer op: mannen genitale wratten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.