- klaas5 april 2024 om 19:33
beste Mannen,
Ik loop al 3.5 jaar rond met die ellendige dingen en het lijkt maar niet minder te worden. Heb zowat alles geprobeerd. Literatuur zegt dat ze na 2 jaar weggaan. Zijn er mensen bij wie ze pas later na 2 jaar weg zijn gegaan? Ik wil ergens een beetje hoop uit putten maar ik denk dat ze voor altijd blijven en ik dat ene pechgeval ben.
5 reactiesReagerenAnoniem5 april 2024 om 22:24Een gezonde leefstijf kan er positief aan bijdragen. Niet roken, weinig alcohol, gezond eten, voldoende slaap en beweging…
ReagerenJ18 mei 2024 om 00:30Hoi Klaas, maak je niet druk ik loop er ook al enige tijd mee rond. Ik heb t ook al meer dan 2 jaar
ReagerenHalllo19 mei 2024 om 12:31Gewoon laten wegbranden. Elke 3 weken tot ze weg zijn. Goed inspecteren
ReagerenY27 mei 2024 om 22:10Ik heb ze ook nu bijna 3 jaar ik heb paar keer laten instippen maar nu komen ze onder de huid terug geen idee wat te doen wat een ellende ik ben M 27
ReagerenMan3029 mei 2024 om 20:43Ik loop inmiddels al 9 maanden met GW’en, ze zijn rood en lijken meer op bultjes dan wratten en zijn ook niet groter dan 1mm, heel sporadisch goeit er één wit steelwratje uit. Condyline werkt uiterst effectief, binnen een week zijn de wratjes weg. Echter komen er al 9 maanden lang elke week bij. Op aanraden van de dermatoloog werd mij Aldara aangeraden ondanks het effectieve Condyline, omdat dit het inmuumsysteem zou stimuleren in tegen stelling tot Condyline.
Zijn er mensen die ervaringen hebben en dit evt kunnen bevestigen en of tips?
Reageren