Zoeken Vraag het forum

Jeroen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gevaarlijk of niet

Hallo

Ik had een vraagje over dit soort wrat, zijn deze gevaarlijk of heb je kans op ergere dingen hierdoor zoals kanker of andere ernstige ziekten?

30 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Welke wrat?

Reageren
    Jeroen

Een genitale wrat

Reageren
    John (moderator)

En wie zegt dat het een genitale wrat is?  Ik kan dat zo niet beoordelen.

Reageren
    Jeroen

Nee inderdaad maar gewoon algemeen, is zo een wrat schadelijk of niet, kan je er schadelijke zoektes zoals kanker bv van krijgen? Want internet is wat vaag

Reageren
    John (moderator)

Volgens mij heb je gisteren hier ook al vragen over gesteld en heb ik geschreven dat je naar de huisarts moet gaan om ernaar te laten kijken of het wel een gen. wrat is.
    Het heeft weinig zin om dan een dag later weer een nieuw topic hierover te gaan starten want er zullen geen andere antwoorden komen dan die , die je gisteren al hebt gehad

Reageren
    Jeroen

Nee, ik heb hier nog niets over gevraagd. Ik wil gewoon weten of het iets schadelijk is of iets onschuldig?

Reageren
    John (moderator)

Nee die is niet schadelijk. Maar wel heel besmettelijk.
    En op de vraag over ernstige ziekten heb ik gisteren ook antwoord gegeven

Reageren
    Jeroen

Ik weet niet wat u heeft geantwoord, wat was dat dan?

Reageren
    John (moderator)

Kijk dan eens in onderstaande topics die je onder andere namen hebt aangemaakt en de vragen die ja daar hebt gesteld
    https://www.dokter.nl/forum/soa/2041896-genitale-wratten-en-hpv-virus/#post-2042000
    https://www.dokter.nl/forum/soa/2041903-kanker-met-genitale-wratten/#post-2041903

Reageren
    Jeroen

Oke heb het bekeken en nu heb ik mijn antwoord maar dat was ik niet voor de duidelijkheid.

Reageren
    John (moderator)

Oh dan is er iets mis gegaan, want ze kwamen wel van hetzelfde IP adres

Reageren
    Jeroen

Ah das raar maar zou kunnen dat 1 van mijn ouders hier vragen is komen stellen want khad eerst aan hun al veel gevraagd.

Maar nog 1 vraagje, in die andere vragen zei je ergens dat het andere typen zijn maar de typen die wel ka ker veroorzaken, hoe weet je of je die zou hebben, voel je dan iets speciaal ofzo?

Reageren
    John (moderator)

Nee daar voel je niets van. Maar dat is toch vooral bij vrouwen. Dat zijn de typen van het virus die baarmoederhalskanker veroorzaken. Maar ook bij mannen kunnen deze typen keelkanker veroorzaken door bijvoorbeeld orale seks.
    Maar dat zijn dus andere typen dan het type dart genitale wratten veroorzaakt

Reageren
    Jeroen

Ah oke dus als ik bet goed begrijp moet iemand met genitale wratten zich geen zorgen maken want deze geven geen kans verhoging op kanker

Reageren
Reageer op: Jeroen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.