Zoeken Vraag het forum

Graag hulp! Wat is dit?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ani

Hoi! Ik zou graag willen weten wat dit is. Het (grotere) plekje op foto 1 heb ik al een langere tijd op mijn bil zitten. Ik ben al die tijd bang geweest voor gen wratten, maar het is bij dat plekje gebleven. Nu heb ik vandaag op mijn andere bil een kleiner plekje ontdekt.. Zijn dit gen wratten? En zo niet, wat dan wel?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik kan niet uitsluiten dat het een wratje is. Een lipoom zou ook kunnen. Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Ani

Bedankt voor uw snelle reactie! Ga ik doen!

Reageren
    Ani

Ik ben bij de dokter geweest, zij denkt niet aan GW omdat ik dit plekje al bijna een jaar heb, verder geen grote uitbraak en niet de typische uiterlijk van GW. Nu begin ik weer te twijfelen omdat er ook ‘platte’ GW zijn. Zou zij daar vanaf weten? Zij zei zelf dat dit den ingekapseld haarzakje (volgens mij) was. Kunt u zich daar ook in vinden?

Reageren
    John (moderator)

Ik ga er vanuit dat de dokter dat wel kan beoordelen

Reageren
Reageer op: Graag hulp! Wat is dit?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.