Levenslang

Online ZorgZus

Hee,

ik ben er nu we achter dat dit levenslang is, maar moet je hee je leven lang aanstippen?

gaan zo ook wel eens voor langere tijd weg?

zijn er mensen met ervaring?

Reageer

Kan je jezelf ook besmetten op andere delen van het lichaam zoals de arm of buik?

Reageer

Volgens mij is het niet levenslang en ruimt je lichaam het vanzelf op. Dat kan 1-2 jaar duren maar kan ook langer zijn. Uiteindelijk zouden ze daardoor weg kunnen blijven. Herbesmettingg is alleen zo gebeurd, maar je lichaam weet er dan beter mee om te gaan.
    je kunt jezelf niet besmetten op je arm, onderbuik zou wel kunnen. Alles in de schaamstreek in elk geval wel. Maar een genitale wrat is een ander type dan de gewoon hand en voet wratten. Ik hoop dat je er iets aan hebt. En John, corrigeer mij waar nodig ๐Ÿ™‚

Reageer

In een ander topic wordt een methode beschreven die bij zou kunnen dragen aan een genezing.

https://www.dokter.nl/forum/soa/genitale-wratten/1847165-een-nieuwe-genezing-voor-gw-uit-een-recent-onderzoeksrapport/

Ik gok dat een aantal maanden de pillen gebruiken om imuumsysteem te boosten wel het proberen waard kan zijn.

Reageer
Reageer op: Levenslang
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief