Zoeken Vraag het forum

Iemand genezen ??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ??
    zijn er ook mensen die uiteindelijk genezen zijn?? En mij wat tips kunnen geven om er sneller vanaf te kunnen komen.Ik ben nog zelf in behandeling met aldara creme.
    Ik voel me zo radeloos en wil hier echt vanaf komen. Elke dag zit ik ermee. Alle tips en adviezen zijn welkom

Gr x

6 reacties
    Reageren
    Alias

Ja ik ben genezen. Heb eerst condyline gebruikt en daarna weg laten branden met stikstof bij de dermatoloog. Voor de rest elke dag dosis vitamine C geslikt voor m’n immuunsysteem en veel groene thee gedronken! 🙂

Reageren
    Farah

Hey alias,

Mag ik vragen hoe lang je al geen wratten meer hebt?

Reageren
    Anoniem

Ik ben ook genezen… Heb de gw maar 3 weken gehad en ben er zonder behandeling van een arts vanaf gekomen.

Mijn verhaal staat onder “POSITIVITEIT”.

Reageren
    Farah

Hey anoniem,

had je eerst veel wratten?

Reageren
    Alias

Hoi Farah,

ik heb al bijna een jaar geen wratten meer. Heb ze in totaal denk 2 maanden gehad.

Reageren
    anoniem 2

Vraag: herkent iemand de niet normaal aanhoudende jeuk/branderig gevoel? (ca een maand) Ik heb wel cluster van roze bultjes, maar twijfel of het  gw zijn of dat het iets anders in de huid is. Dit omdat ik veel lees dat mensen weinig last hebben.  En ook omdat in het begin de bultjes er waren, en vervolgens even weg waren, en toen weer terug… nu blijven ze helaas wel.

En wat is je ervaring met aldara crème?

Reageren
Reageer op: Iemand genezen ??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.