- Anoniem28 november 2020 om 22:15
Hallo ??
zijn er ook mensen die uiteindelijk genezen zijn?? En mij wat tips kunnen geven om er sneller vanaf te kunnen komen.Ik ben nog zelf in behandeling met aldara creme.
Ik voel me zo radeloos en wil hier echt vanaf komen. Elke dag zit ik ermee. Alle tips en adviezen zijn welkomGr x
6 reactiesReagerenAlias29 november 2020 om 11:04Ja ik ben genezen. Heb eerst condyline gebruikt en daarna weg laten branden met stikstof bij de dermatoloog. Voor de rest elke dag dosis vitamine C geslikt voor m’n immuunsysteem en veel groene thee gedronken! 🙂
ReagerenFarah29 november 2020 om 12:29Anoniem29 november 2020 om 14:35Ik ben ook genezen… Heb de gw maar 3 weken gehad en ben er zonder behandeling van een arts vanaf gekomen.
Mijn verhaal staat onder “POSITIVITEIT”.
ReagerenFarah29 november 2020 om 19:51Alias30 november 2020 om 07:03Hoi Farah,
ik heb al bijna een jaar geen wratten meer. Heb ze in totaal denk 2 maanden gehad.
Reagerenanoniem 21 december 2020 om 21:16Vraag: herkent iemand de niet normaal aanhoudende jeuk/branderig gevoel? (ca een maand) Ik heb wel cluster van roze bultjes, maar twijfel of het gw zijn of dat het iets anders in de huid is. Dit omdat ik veel lees dat mensen weinig last hebben. En ook omdat in het begin de bultjes er waren, en vervolgens even weg waren, en toen weer terug… nu blijven ze helaas wel.
En wat is je ervaring met aldara crème?
Reageren