Zoeken Vraag het forum

Kunnen dit genitale wratten zijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hi,

Kortgeleden kwam er erachter dat ik een stug wittig bultje op de rand van mijn schaamlip had. Ik weet niet hoe lang deze er al zit. Hij doet verder geen pijn, geen branderig gevoel of iets. Als ik eraan zit zit er geen gevoel in. Ik heb onlangs een chlamydia test gedaan, deze was negatief en ben onlangs wel overgestapt naar een andere pil. Nu maak ik me toch heel erg zorgen dat dit misschien genitale wratten zijn. Zouden jullie ernaar kunnen kijken?

12 reacties
    Reageren
    Anoniem

Hierbij de foto’s

Reageren
    Anoniem
    Anoniem

Ik heb ook genitale wratjes gehad. En eerlijk gezegd lijkt dat wat jij hebt er wel op.

Maar om het zeker te weten moet je naar de huisarts gaan!

Reageren
    John (moderator)

Het lijkt niet op een wrat, maar het ziet er wel geirriteerd uit. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Mariska

Gehad? Ik heb ze na ruim 2 jaar nog steeds. Gaat niet weg pff

Reageren
    Lisa

Mariska: heb je geen behandeling bij de huisarts gedaan? Ik ben nu onder behandeling en dan zouden ze weg moeten blijven

Reageren
    Ik

@Lisa

welke behandeling krijg jij? Bij mij al 6maand wratjes en aantippen bij de huisarts tot nu toe weinig resultaat. Komen er alleen maar meer bij.

Reageren
    Hoop

Aanstippen bij de dermatoloog is een betere optie.

Reageren
    Anoniem

Hi anoniem ! De foto’s die je stuurde ? Wat heb je er uiteindelijk aan gedaan en is het al weg?

Reageren
    Dsss

Dit lijkt eerder op VIN. Ik zou dit bij een gynaecoloog laten checken, wordt vaak door een huisarts niet herkent.

Reageren
    Man

Snel naar de huisarts

Reageren
    Iris

En ben je er al van af gekomen ?

Reageren
Reageer op: Kunnen dit genitale wratten zijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.