- benieuwd12 november 2018 om 20:21
Hallo,
Ik heb een jongen afgetrokken. Ik weet niet of hij genitale wratten heeft.
Met deze hand heb ik zo weinig mogelijk mijn eigen penis aangeraakt, enkel om hem terug in mijn broek te doen. Daarna heb ik mijn handen gewassen met water zeep.
Ik heb voor de zekerheid mijn penis ook maar met zeep en water gewassen.
Hij heeft mij verder niet aangeraakt.Is de kans aanwezig dat ik genitale wratten virus (of andere soa) heb overgedragen op mijn penis. (oke ik weet niet zeker of hij genitale wratten heeft of iets anders, maar veronderstel dat het wel zo is)
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 november 2018 om 22:21Ik denk dat die kans toch wel heel erg klein is.
ReagerenBenieuwd12 november 2018 om 22:28Hallo tandor,
Dank je. Ook al zou hij eventueel wratten of andere soa op zijn penis of balzak gehad hebben?. Ik heb hem misschien totaal 10 seconde afgetrokken en zn ballen gezeten…geprobeerd die hand niet aan te raken aan mijn penis…helaas bij penis in mijn broek doen even niet aan gedacht. Kan mij herinneren dat ik daarmee enkele seconde mijn eikel ook heb aangeraak.
Naar huis gelopen en 10-15 min later mijn hand gewassen en penis gewassen.
Als je het in percentage mag uitdrukken wat zou je ongeveer zeggen? Gewoon voor mijn idee, niet objectief bedoelt dan zie ik wat je met kleine kans bedoeld.
(We hebben ook de hand geschud bij kennismaking 5 minuten voor ik met die hand mij zelf aftrok)
Alvast Dank nog voor dit antwoord
Toch wat ongerust.
ReagerenJohn (moderator)
13 november 2018 om 00:49I kan daar geen percentage voor geven, maar de kans is echt heel erg klein
ReagerenCeck13 november 2018 om 09:50Oke dank je wel!!
Reageren