- Anoniem22 juni 2016 om 15:01
Hello,
ik loop al een jaar te sukkelen met vreemde blaasklachten. Gek genoeg was dit afgelopen winter over en is dit nu weer begonnen. Vorig zomer heb ik drie echo’s gehad en darm onderzoek. Hier is niks uitgekomen. Ik heb wel 2 keer blaasonstekking gehad en in totaal wel 7 keer antibiotica gekregen ‘voor de zekerheid’. Ik heb op de spoedijsende gelegen en ze hebben een volledig bloedonderzoek gedaan. Mijn urine is ook op kweek gezet in die tijd. Mijn vraag is nu: als ze je urine op kweek zetten, zien ze dan ook meteen of je soa’s hebt? En bij zo’n volledig bloedonderzoek? Ik heb al 2 jaar een vaste vriend. Wij beide zijn niet vreemdgegaan oid. Het zou opzich kunnen dat we iets daarvoor hebben opgelopen. Mijn vriend heeft overigens nergens last van. Ik verder ook niet.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
22 juni 2016 om 16:07Die vraag is niet te beantwoorden. Ik weet niet wat ze precies allemaal onderzocht hebben. Normaliter zou een soa wel gevonden moeten worden als de urine op kweek wordt gezet…maar dat kun je navragen bij je huisarts.
Reageren