Geen chalmydia wel afscheiding.

Online ZorgZus

Beste dokter,

Ik heb 1 maand geleden een test laten doen bij de GGD, als uitslag kwam alles negatief. Vervolgens heb ik een test bij mijn huisarts laten doen. Ook negatief. Geen chlamydia of gonorroe.

Ik had destijds veel last van afscheiding, de volgende ochtend stond mijn onderbroek helemaal vol met vlekjes. Mijn huisarts heeft mij toen Metronidazol(antibiotica) voorgeschreven.

De vlekken zijn opgelost, en daar ben ik ontzettend blij mee! Echter s'ochtends heb ik nog steeds last van een ochtenddruppel.

Wat moet ik doen? Misschien dat een kleine kuur doxcyline werkt? Help..

Reageer

Hoeveel tijd zat er tussen de onveilige seks en de testen?

Ga in ieder geval terug naar de huisarts. Er zal eerst duidelijk moeten worden of er een bacteriele infectie is. Anders heeft doxycycline geen doel

Reageer

Tussen de onveilige seks en de testen zat 5 weken. 2x getest en bij GGD en huisarts. Niets uitgekomen..

Reageer

Dan is er in ieder geval geen soa aanwezig. Dan kan het dus een bacteriële urineweginfectie zijn.

Reageer

Bedankt voor je reply tandor,

Maar hoe moet er dan worden vastgesteld welke antibiotica er nodig is?

Aztromycine 2x 500mg heeft branderig gevoel wegeghaald
    Kuur 6 dagen Metronidazol heeft vlekjes in onderbroek weggehaald.

Welk antibiotica haalt die irritante 'witte' ochtenddruppel weg?

Reageer

Dat is een goede vraag. Er kan urine op kweek worden gezet om te kijken welke bacterie actief is...

Reageer

Ben zojuist langs de huisarts geweest.

Zoals ik aangaf heb ik nog alleen last van de ochtenddruppel. Hij gaf aan dat ik het even 2 weken dien aan te kijken. Indien de situatie niet verbetert wilt hij mij een kuur van 2 weken geven voor mijn prostaat..

Of

Ik word doorverwezen naar de uroloog..

Reageer

NB: hij heeft ook meteen mijn urine onderzocht, er is niks gevonden.

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Kijk het dan inderdaad nog even aan, als het dan niet weg is vraag dan om de verwijzing voor de uroloog

Hij had de urine ziet zelf moeten nakijken. Dat onderzoek is te beperkt. Hij had urine naar het LAB moeten sturen om op kweek te laten zetten.

Reageer
Reageer op: Geen chalmydia wel afscheiding.
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief