Zoeken Vraag het forum

Kun je aids of hiv krijgen als je seks hebt gehad met een hoer?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Voor de meeste soa’s geldt dat wel, met uitzondering van genitale wratten, herpes genitalis en HIV. De laatste drie zijn wel behandelbaar en je hoeft er niet perse last van te hebben maar je raakt ze niet meer kwijt.

Anoniem

Zou ik die hoer gaan vermoorden? Ik ben nog tot zondag avond in Turkije.

Reageren
    Anoniem

Ze kunnen mij toch niet aanklagen want de hoeren zijn illegaal in Turkije als ze me aanklagen zijn ze zelf naar de klote ook de hotelbaas

Reageren
    John (moderator)

kom op zeg……..
    Het is niet fair om de prostitué de schuld te geven. Het was je eigen beslissing om er naar toe te gaan. En dan weet je dat je risico’s loopt.

Reageren
    Anoniem

Nee hoor van begin wou zij zonder condoom ik wou het niet. Laatste 2 min heeft ze me toch overtuigd omdat het niet lekker ging met condoom

Reageren
    John (moderator)

Maar dan nog is en blijft het je eigen beslissing om seks met een prostitué te hebben en het zonder condoom te doen. Ik neem aan dat niemand je gedwongen heeft.

Maar doe nou maar eerst eens een soa test als je weer terug bent. Misschien is wel alle drukte om niets.

Reageren
    Anoniem

Ik vertrek zondag avond terug naar Belgie, wanneer raad u mij aan om mijn eerste hiv en soa test te nemen?

Reageren
    John (moderator)

In principe 2 weken na het seksueel contact.

Reageren
    Anoniem

Oke Dankuwel ik zal de uitslag hier op dit onderwerp schrijven nadat ik ben geweest op test :'(((((

Reageren
    John (moderator)

Okay.

Succes !!

Reageren
    Anoniem

Ik heb al 3 dagen een beetje pijn bij mijn onderbuik, zou ik een blaasontsteking hebben? Maar ik heb geen wondjes bij mijn penis of teelballen en krijg ook geen pijn tijdens het plassen. Ik vind dit vervelend, zou ik chlamydia hebben?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan ook een virusinfectie zijn. Een buikgriepje dat er zit aan te komen.
    Klinkt niet meteen als chlamydia..

Reageren
    Anoniem

Mijn lichaam is veel te sterk voor een virusinfectie

Reageren
    John (moderator)

Nou, dat hoop je dan…

Reageren
    Anoniem

Dus volgens u heeft het niks te maken met soa?

Reageren
Reageer op: Kun je aids of hiv krijgen als je seks hebt gehad met een hoer?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.