- Alias2 november 2025 om 13:19
Ik heb in maart onveilige seks gehad en daarna kreeg ik chlamydia, waarvoor ik in maart behandeld ben (2/3 weken later). Ongeveer twee weken na de soa werd ik plotseling erg ziek. Ik had toen elke nacht hevig nachtzweten dat ongeveer twee weken aanhield en voelde me erg beroerd. Sinds die periode zijn mijn klachten niet meer verdwenen. Ik heb pijn in mijn onderbuik, onderrug, balzak en soms straalt de pijn uit naar mijn been of bil. Ook moet ik vaak plassen, soms meerdere keren per nacht. Daarnaast heb ik last van pijn in mijn gewrichten en spieren, en de hele dag door kraken mijn gewrichten. Op mijn eikel heb ik rode plekjes en soms vervelling, vooral nadat er sperma op komt of bij wrijving. De klachten komen en gaan in vlagen: de ene periode zijn ze erger, de andere periode rustiger. Ik heb daarna meerdere soa-tests laten doen (chlamydia, mycoplasma, gonorroe, trichomonas, hiv, syfilis en hepatitis) en die waren allemaal negatief. Het lijkt alsof mijn lichaam na de infectie in een soort ontstekingsstand is blijven hangen, waardoor deze klachten aanhouden.
5 reactiesReagerenAnoniem2 november 2025 om 20:16Al naar de huisarts geweest?
ReagerenAlias4 november 2025 om 22:43Ja bloed en urine kweek schoon…
ReagerenAnoniem5 november 2025 om 10:06Bespreek dan e.e.a. met de huisarts, die moet het beleid vaststellen en jou verder begeleiden.
ReagerenJasper15 november 2025 om 16:19Ik heb soortgelijke klachten nog wat kunnen vinden?
ReagerenAlias19 november 2025 om 01:21Ik ben echt moedeloos, ik gok zelf dat het gaat om CPPS of prostatis..
Reageren