Zoeken Vraag het forum

Chlamydia behandeling gehad en toch klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem62

In november vorig jaar heb ik me laten testen op soa, daaruit is gebleken dat ik chlamydia heb. Ik heb mijn partner direct gewaarschuwd, en ook hij heeft zich getest. Ik heb waarschijnlijk ruim 2 jaar een chlamydia, ik heb me na mijn vorige relatie namelijk nooit getest. (Heel slim)

Mijn partner en ik hebben inderdaad 2 tabletten gehad en ik heb ze in 1
    Keer ingenomen. Mijn partner heeft echter 1 tablet pas een dag daarna genomen!
    Nu lees ik allerlei forums op internet en ik word gek! Ik ben namelijk bang dat weer een infectie heb, doordat hij zijn tabletten niet in 1 keer heeft ingenomen. Tussen me laatste menstruatie door had ik namelijk bloedingen, maar dat kon ook komen (denk ik) doordat ik de pil 2 dagen was vergeten. Ook heb ik enorme last van afscheiding, maar uit een test bij de dokter bleek dat ik een schimmelinfectie had. Na de seks heb ik ook wel pijn bij het plassen, maar dat is meestal na 1 dag voorbij..

Nu vraag ik me af? Moet ik me laten testen, of maak ik me onnodig druk???

1 reactie
    Reageren
    dokterK

Je vriend is eigenlijk niet goed behandeld. Je kan twee dingen doen: de behandeling bij jou en je vriend overdoen (en nu goed!), of opnieuw een test doen (allebei of alleen hij).

Reageren
Reageer op: Chlamydia behandeling gehad en toch klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.