- Henri11 september 2025 om 11:56
Afgelopen 2 dagen opgelet wat er gebeurde bij het aftrekken.
Even snel bij de wasbak aftrekken merkte ik dat door de broek en onderbroek er een lichte druk tussen bal en penis kwam, wat er op lijkt dat het zaad er moeilijker langs gaat en zorgt voor meer druk in de bijbal. Daarna even afspoelen en weer in de broek, maar een stijve in de broek zorgt er voor dat het topje bloot is en lichtjes schuurt langs de broek…
Aftrekken onder de douche gaf verlichting in de bijbal alleen gaf dit weer wrijving op de penis zelf.
Deze dingen kunnen meeste klachten wel verklaren .
Alleen de zere lies/ lymfklier niet? Of kan dit ook?Ik hoop dat ik hiermee de oplossing heb gevonden van mijn probleem want begon er aardig moedeloos van te worden.
Anoniem11 september 2025 om 12:35Ga met de klachten naar de huisarts als je niet gerustgesteld bent. Via dit forum is het onmogelijk om betrouwbare informatie geven over zulke algemene klachten.
ReagerenHenri11 september 2025 om 14:59Ja, lastige, klachten lijken te minderen.
Reageren
Dus arts doet dan verder weinig.Anoniem11 september 2025 om 15:57Zou het kunnen zijn dat daar een reden voor is, dat de huisarts weinig doet?
Geef het even tijd. Doe rustig aan “daar beneden” en focus je er niet zoveel op.
ReagerenHenri17 september 2025 om 12:37Het leek beter te worden, waar de bal eerst alleen af en toe zeer deed, doet hij nu continu zeer. Alleen nu de linker kant ook.
Gister echo gehad en kan morgen bellen. Ze zagen geen ontsteking maar wel wat anders.
Branderigheid komt en gaat. Eikel heeft nu wel een rode waas wat eerst niet zo was.
ReagerenAnoniem17 september 2025 om 13:22Belangrijk om je vragen te stellen aan de behandelaar waar je nu mee bezig bent, anders creeer je een versnipperd beeld van dingen die je hier vraagt (en leest) en die de behandelaar weet.
ReagerenHenri19 september 2025 om 16:23Update: uitslag echo.
Reageren
Er lijken sporen van een ontsteking te zitten in de bij al en wil daarom nogmaals een soa test om er zeker van te zijn en als hier niks uit komt een antibiotica geven tegen bijbal ontsteking.Anoniem20 september 2025 om 08:13Niet fijn om te horen, maar misschien ook weer wel omdat er een verklaring voor je klachten lijkt te zijn gevonden.
ReagerenHenri23 september 2025 om 19:25Hallo,
De soa,s via urine alle 4 negatief.
Nu 2 weken levofloxacine slikken tegen de ontsteking.Zo het lijkt wel een oorzaak van de pijn alleen nog geen oorzaak van de bijbal ontsteking….
Geen idee of een eventuele hardnekkigschimmel infectie dit kan veroorzaken?
Reageren