Zoeken Vraag het forum

Chlamydia klaren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Man

Goedemiddag,

Is het altijd zo dat een man een chlamydia infectie binnen 6 maanden klaart? Ik lees hier namelijk op dit forum verschillende antwoorden over.

Ik heb tevens zelf nergens last of risico gelopen echter heeft mijn zoon wel een infectie opgelopen en ben ik op wat onderzoek uitgegaan.

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Hoe weet je dat je zoon een chlamydia infectie heeft? Dat kan je alleen weten wanneer er een test gedaan is. En na een test die positief uitvalt, wordt doorgaans een behandeling met antibiotica voorgeschreven.
    Het is niet verstandig om een aangetoonde infectie op zijn beloop te laten.

Reageren
    John (moderator)

Nee, het kan maar is zeker niet vanzelfsprekend

Reageren
    Man

Hij heeft antibiotica voorgeschreven gekregen maar het was meer een vraag omdat ik niet wist dat chlamydia uit zichzelf kon klaren, op het forum werd namelijk meerdere malen benoemt door ene Kep dat een infectie bij een man altijd klaart binnen 6 maanden, vandaar de vraag!

Reageren
    Anoniem

Dat is zeker niet zomaar het geval. Een chlamydia infectie kan uit zichzelf genezen worden (klaren), maar dat hoeft niet.

Reageren
Reageer op: Chlamydia klaren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.