- Liza26 april 2021 om 07:24
John stel ik had tijdens de chlamydia pid is dat dan nu weg door de antibiotica die ik heb geslikt ik had de chlamydia ook in de anus dus moest een weekje elke dag 2 pillen doxycycline 100 mg slikken zodat het weg ging als ik een pid had had ik toch andere medicijnen gekregen en ook nog is voor een langere tijd?
Liza26 april 2021 om 15:09Maar john dit is toch geen goede afscheiding? Hier kan toch geen zaadje in leven als je kinderen wil maken later?
ReagerenJohn (moderator)
26 april 2021 om 15:48Dat kan cervixslijm zijn, dat vrijkomt rondom de eisprong. En dat is dan een normaal verschijnsel
Reageren
Wacht nou gewoon even de echo af.Liza26 april 2021 om 15:53John (moderator)
26 april 2021 om 16:01Dat is geen probleem
ReagerenLiza26 april 2021 om 17:38Liza26 april 2021 om 17:46Wacht john als er sprake is van abces zou je bezinking toch heel hoog zijn!! En zou je bezinking niet dalen toch?
ReagerenJohn (moderator)
26 april 2021 om 18:30pffff
Reageren
Bij ontstekingen of een abces zou je dus behoorlijke pijn hebben . Dat heb je dus nietLiza26 april 2021 om 21:59Me nicht zei als ze op de echo van de buik niks hebben gezien dan zou je geen ontsteking hebben want je baarmoeder waren geen bijzonderheden te zien en je adnexen waren niet zichtbaar ze zei als een adnex zichtbaar was hadden ze dat al gezien op de echo via de buik klopt dat?
Groet
ReagerenJohn (moderator)
26 april 2021 om 22:10Is je nicht radioloog of arts?
ReagerenLiza26 april 2021 om 22:15Ze is arts
ReagerenJohn (moderator)
26 april 2021 om 22:19Als je nicht dan toch arts is en je dat antwoord geeft, waarom vraag je mij dan nou nog of dat dan wel klopt????
Reageren
vertrouw jij jezelf eigenlijk wel?Liza2 mei 2021 om 16:26Hee john,
goednieuws afgelopen donderdag een echo gehad en de echo was helemaal goed!
Uitslag: uterus avf, geen afwijkingen, geen evindente aanwijzingen hydrosalpynx.
endometrium: 7,1 TL
ovaria: rechts 1,3 x 1,4 geen afwijkingen links: 2,7 x 1,8 cm hierin follikel 13 mm
vrij vocht: afwezig.
conclusie: echoscopisch geen afwijkingen aan uterus en ovaria.
uitstrijkje weer laten maken.
uitslag: chlamydia negatief, gonerrhoe negatief, trichomonas negatief.
microbioloogisch onderzoek: nugent score normale vaginale flora
kweek op gisten uitslag: negatief
dokter heeft een eendenbekkenonderzoek gedaan hij zei ziet er goed uit beetje rood maar dat is normaal (geen probleem)
Maar john nu vandaag op de wc had ik opeens bloedverlies vanuit me baarmoedermond wat kan het zijn als alles gewoon normaal is? Een onsteking van de baarmoeder mond ofzo?
ReagerenJohn (moderator)
2 mei 2021 om 16:47Als er een ontsteking was, dan hadden ze dat toch wel gezien hoor.
ReagerenLiza2 mei 2021 om 16:49Hoe hadden ze dat dan gezien?
Reageren