Zoeken Vraag het forum

Chlamydia

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Ik schreef al dat ik die vraag niet beantwoorden kan

Liza

John bedankt voor alles heb u echt de laatste dagen gek gemaakt met mijn berichten, alleen u zegt eigenlijk precies hetzelfde als mijn dokter dat ik hoogstwaarschijnlijk helemaal niks heb omdat je er echt vaak last van zou hebben en onvruchtbaarheid meestal voorkomt bij mensen die jaren met chlamydia gelopen hebben of vaker op zijn gelopen. Eigenlijk heeft hij deze echo puur aangevraagd zodat ik stop met al dat gestres wand dat is totaal niet goed voor mij en hij zegt ik weet zeker dat je niks hebt.

Reageren
    John (moderator)

Wacht even de echo af. Ik verwacht niet dat er iets gaat komen hoor

Reageren
    Liza

Mijn dokter zegt ook precies het zelfde ik hoop dat ook enorm erg john aller aller laatste vraagje eileideronsteking voel je alleen in je onderbuik toch dus iets onder je navel niet boven je navel toch? De pijn zegmaar.

Reageren
    John (moderator)

Dat zit echt onder je navel

Reageren
    Liza

Oke top dus naar deze echo moet ik echt stoppen met stressen toch want als er niks is is dat ook gewoon echt niks toch?

Reageren
    John (moderator)

Zo is dat

Reageren
    Liza

John kunnen ze verklevingen zin op de echo?

Reageren
    John (moderator)

Ja dat kan.

Reageren
    Liza

Maar u denkt ook niet dat ik verklevingen heb??

groet

Reageren
    John (moderator)

Propbeer het nou eens even te laten rusten en wacht de echo af.

Reageren
    Liza

John naar de antibiotica voelde ik een keer zo een steekje van paar minuutjes in 1 kant van mijn onderbuik van paar seconde maar toen was ik net klaar met ongesteld zijn is dat een teken van een ontsteking daarna is het niet echt meer gebeurd.

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft daar niets mee te maken. Je zit jezelf helemaal gek te maken om niks waarschijnlijk. Laat het nou eens rusten en wacht de echo af

Reageren
    Liza

Ja u heeft gelijk iedereen zegt dat ik voel me er gewoon zo niet lekker bij. Maar john als er sprake van een ontsteking is zien ze dat dan toch op de echo dan zien ze een dikkere eileider?

Reageren
    John (moderator)

Als je een ontsteking zou hebben dan heb je vooral veel pijn in je onderbuik….. je hebt helemaal geen klachten

Reageren
Reageer op: Chlamydia
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.