- Anoniempje enz.5 november 2020 om 21:26
Hallo , ik heb in juli rond de 20e voor het laatst seks gehad .
toen een maand later appte ze me ( zij is een vrouw , ik een man ) dat ze chlamydia opgelopen heeft , en dat ik haar laatste sekspartner was ook .
dus ik begin september mezelf 2 keer getest .
1 x doormiddel van een zelf test , en wattenstaafje , deze gaf negatief aan , maargoed misschien heb ik hem te ondiep erin gestoken ( wtf is dat voor sadisten test ! )toen omdat ik het niet vertrouwde , een urine test ( zelf test ) aangeschaft , smorgens mijn 1e straaltje opgevangen , deze opgestuurd naar het lab , van testialize me .
deze gaf ook negatief aann .niks aan de hand dacht ik dus , ik had immers ook geen klachten of symptomen .
Maar nu zo een 2 weken geleden is zachtjes aan irritatie aan de plasbuis ontstaan .
en nu op dit moment doet de plasbuis dus best wel zeer zeker in stijve toestand .
ook zit er beetje bloed of roderigheid bij sperma na een handsessie ..
en smorgens doet het ook zeer als er een ochtend erectie is , en komt er een beetje witte afscheiding uit , vooral smorgens , maar gedurende de dag voel ik ook wel wat nattigheid , alleen niet extreem .voor de rest brand het een klein beetje tijdens het plassen , maar niet heel erg vind ik .
nu mijn paar vragen .
kan dit alsog chlamidia zijn ?
zo ja , kan het dan dat je 3,5 maanden later pas de symptomen krijgt , en dat het aantoonbaar wordt ?of kan dit ook domweg een plasbuis ontsteking zijn ? ( 4 weken geleden heb ik een tijdje telang mijn plas opgehouden ? blaasontsteking ? )
wat denken de experts ? 😀
Alvast bedankt
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 november 2020 om 22:06Dat is niet erg waarschijnlijk dat je daar nu pas klachten van krijgt. Laat je urine onderzoeken bij de huisarts op een urineweginfectie
ReagerenAnoniempje enz11 november 2020 om 16:45het is toch geen chlamydia , testje van het biolab is binnengekomen via de huisarts.
geen chlamydya of andere soa .kijken ze daar wel ook gelijk naar andere bacterien of infecties ?
af en toe doet me eikel echt zeer pijnscheuten , vanochtend na het plassen was er zo 1 , voor de rest vandaag geen last gehad , behalve branderig gevoel tijdens het plassen .
Reageren
en met de ochtend erectie voelde het weer onprettig / pijnlijk aan aan de buis .John (moderator)
11 november 2020 om 17:31Of ze naar andere infecties kijken weet ik niet. Maar ik denk het haast van wel
Reageren
Het kunnen ook je bekkenbodemspieren zijn die te zeer gespannen zijn.Anoniempje enz12 november 2020 om 16:58<span class=”bbp-reply-post-author”>Uitslag 2e plasje is binnen .
Blaasontsteking .
antibiotica kuur gestart .wat ik wel appart vind is dat er eerst een plasje op kweek gaat voor een soa test .
en nu nog een keer 1 voor bactery onderzoek .
is dit niet hetzelfde ?kost wel 2 keer testonderzoek zal je dalijk zien .
afijn het is i i g gevonden waar het vandaan komt .
over en out
Reageren
</span>John (moderator)
12 november 2020 om 17:00de testen zijn idd niet hetzelfde
Reageren