- Anoniem15 maart 2016 om 16:29
Hoi allemaal,
Rond december 2015 kreeg ik een heftige blaasontsteking, hiervoor 7 dagen antibiotica geslikt. Begin februari 2016 kreeg ik weer een blaasontsteking, opnieuw 7 dagen antibiotica geslikt. Nu kreeg ik afgelopen zaterdag weer klachten van een blaasontsteking, de dag erna waren die over. Diezelfde dag had ik seks met mijn vriend (zonder condoom) omdat hij het altijd met condoom heeft gedaan met andere meisjes en ik ook met andere jongens. We zijn allebei wel nog nooit getest. Uit het niets begon ik te bloeden, terwijl ik dat nog nooit had gehad. Het deed ook geen pijn, ik bloedde alleen. Nou krijg ik sinds 2 maanden rond de 3e week van mijn pilstrip telkens lichtbruine afscheiding. Ik las dat terugkomende blaasontsteking ook kan duiden op chlamydia. Is er een verklaring voor deze dingen of kan ik toch maar beter testen? Of weet iemand andere opties wat het zou kunnen zijn?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 maart 2016 om 16:44De lichtbruine afscheiding in de derde week van de strip kan normaal zijn. Contactbloedingen zouden een symptoom van chlamydia kunnen zijn. Blaasontstekingen is een verhaal apart…
Reageren
Ga in ieder geval met de klachten naar de huisarts en overleg of het handig is om een soa test te doen.Anoniem15 maart 2016 om 17:56Kan een contactbloeding ook een symptoom zijn van chlamydia als het pas gebeurd is na al 6 maanden seks met mijn vriend te hebben gehad? Die lichtbruine afscheiding heb ik pas 2 maanden terwijl ik al ruim anderhalf jaar e pil slik. Bedankt voor je antwoord! Ik ga denk ik toch maar even een afspraak maken met de huisarts.
ReagerenJohn (moderator)
15 maart 2016 om 18:10[quote]Kan een contactbloeding ook een symptoom zijn van chlamydia als het pas gebeurd is na al 6 maanden seks met mijn vriend te hebben gehad?[/quote] dat zou in principe kunnen….
Reageren
Maar in de regel komen er dan vaker contactbloedingen voor