Zoeken Vraag het forum

Heb ik chlamydia?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi allemaal,

Rond december 2015 kreeg ik een heftige blaasontsteking, hiervoor 7 dagen antibiotica geslikt. Begin februari 2016 kreeg ik weer een blaasontsteking, opnieuw 7 dagen antibiotica geslikt. Nu kreeg ik afgelopen zaterdag weer klachten van een blaasontsteking, de dag erna waren die over. Diezelfde dag had ik seks met mijn vriend (zonder condoom) omdat hij het altijd met condoom heeft gedaan met andere meisjes en ik ook met andere jongens. We zijn allebei wel nog nooit getest. Uit het niets begon ik te bloeden, terwijl ik dat nog nooit had gehad. Het deed ook geen pijn, ik bloedde alleen. Nou krijg ik sinds 2 maanden rond de 3e week van mijn pilstrip telkens lichtbruine afscheiding. Ik las dat terugkomende blaasontsteking ook kan duiden op chlamydia. Is er een verklaring voor deze dingen of kan ik toch maar beter testen? Of weet iemand andere opties wat het zou kunnen zijn?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De lichtbruine afscheiding in de derde week van de strip kan normaal zijn. Contactbloedingen zouden een symptoom van chlamydia kunnen zijn. Blaasontstekingen is een verhaal apart…
    Ga in ieder geval met de klachten naar de huisarts en overleg of het handig is om een soa test te doen.

Reageren
    Anoniem

Kan een contactbloeding ook een symptoom zijn van chlamydia als het pas gebeurd is na al 6 maanden seks met mijn vriend te hebben gehad? Die lichtbruine afscheiding heb ik pas 2 maanden terwijl ik al ruim anderhalf jaar e pil slik. Bedankt voor je antwoord! Ik ga denk ik toch maar even een afspraak maken met de huisarts.

Reageren
    John (moderator)

[quote]Kan een contactbloeding ook een symptoom zijn van chlamydia als het pas gebeurd is na al 6 maanden seks met mijn vriend te hebben gehad?[/quote] dat zou in principe kunnen….
    Maar in de regel komen er dan vaker contactbloedingen voor

Reageren
Reageer op: Heb ik chlamydia?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.