- Wilco26 januari 2023 om 14:46
Waarom vind u dit opmerkelijk?
Hpv is toch vaak na enige tijd weg en pap kan volgens wat ik lees toch rustig worden en weg gaan? Ik lees op enkele fora best vaak dat vrouwen pap 3a hebben en het jaar erop niets meer hebben. Kunt u uitleggen waarom dit opmerkelijk is?
Wat betreft de soa moet ik dit idd maar eens loslaten. Maar door last van de baarmoeder en de precieze vraag begin ik weer te twijfelen. Waar kan een rode baarmoedermond nog meer van komen dan?
Wilco26 januari 2023 om 14:50Als ik dus zo lees wat u zegt acht u de kans vooral aanwezig dat deze cellen gewoon nog steeds wat onrustig zijn en niet helemaal weg zijn maar dus nog met enige regelmaat op en neer gaan in rustig en onrustig ?
ReagerenJohn (moderator)
26 januari 2023 om 15:03Omdat het dan toch vrij snel is weggegaan.
Reageren
Ik kan er verder ook niks over zeggen. Een rode geïrriteerde baarmoedermond kan meerdere oorzaken hebbenxx3 maart 2023 om 09:11Goedemorgen,
Ik heb een positieve test op antilichamen van Chlamydia. De uitslag is 16,5 U/ml. Ik had hierover een aantal vragen
-Is het te achterhalen hoelang geleden ik chlamydia heb gehad?
– Heb ik een grote kans op onvruchtbaarheid? Ik heb namelijk nooit iets gemerkt en weet dus ook niet hoe lang ik ermee gelopen heb
Met vriendelijke groet,
ReagerenJohn (moderator)
3 maart 2023 om 17:321. Er zou dan eerst gekeken moeten worden of het een actieve infectie is of een oudere. Maar precies berekenen kan niet
Reageren
2. Daar kan niemand je zo antwoord op geven. Maar doorgaans ontstaan er wel ernstige klachten voordat je daar onvruchtbaar door wordMarissa6 mei 2025 om 13:07Hallo goedemiddag,
Hoe groot is de kans op verminderde vruchtbaarheid na 2 maanden? Ik ben na 2 maanden meteen behandeld en mn klachten zijn weg gegqan
Groetjes
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2025 om 16:28Niemand kan zo iets over kansen zeggen. Maar doorgaans ontstaan er problemen als de infectie echt lang niet behandeld is.
Reageren