- Anoniem JOKKE15 oktober 2016 om 14:43
HOI K HE REGELMATIG RODE OPGEZWOLLEN JEUKEND VOORHUID EN SOMS PIJN EN RODE PLEKJES OP MIJ EIKEL EN VEEL WIT SMEGA OP DE EIKEL .ER KOMT VEEL VOORVOCHT UIT MIJN EIKEL .WEET JE WAT DAT HET IS …..
14 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 oktober 2016 om 17:22Het kan een infectie zijn of een soa als je onveilige seks hebt gehad.
Reageren
Ga met de klachten naar de huisarts.AnoniemJOKKE17 oktober 2016 om 13:27ik mag nu woensdag naar de dokter gaan .mijn voorhuid is niet opgezwollen maar wel nog jeuk.en de rode vlekken zijn bijna weg .ik ga 1 keer per week naar mijn minnaarres al ik met haar neukt en ik steekt mij penis in haar vagina heel diep heb ik som brande gevoel op mijn eikel en dan daarna ik heb opgezwollen voorhuid en veel jeuk . en mijn eikel rode vlekken en duurt paar dagen nog een andere vraag ik matubeert heel veel en al ik kaarkomt kom er veel zaad uit en ik slik dat alles op en dat is zo lekker .is dat kwaad ,?
ReagerenJohn (moderator)
17 oktober 2016 om 15:34Eerst woensdag maar eens naar de huisarts
ReagerenAnoniem18 oktober 2016 om 12:47hallo ik ben deze morgen naar de dokter geweest .bloed laten trekken .het is geen soa .gewoon antibioka in menen en schilm efektchie.dat is alles gr
ReagerenAnoniem19 oktober 2016 om 10:23hoi ik had terug opgezwollen jeukend rood voorhuid en rode pekken en een druiper ik ben naar de kliniek geweest en bloed laten trekken ik heb schilm en soa .ik moet pillekes innemenen zalf aandoen .is dat normaal dat ik bijna altijd een stijfe hebt en matuberen en laten aftrekken ; 2 keer per dag
Reageren
grJohn (moderator)
19 oktober 2016 om 11:03Dat kan. Maar ligt toch vooral aan jezelf en niet een de pillen of de zalf.
Reageren
Tot 10 dagen na de pillen en zo lang je de zakf gebruikt, is het beter om geen seks te hebben en ook niet te masturberen. Het duurt even totdst de bacteriën allemaal weg zijn. Je kunt de infectie zo in stand houdenAnoniem19 oktober 2016 om 11:24OK ALVAST BEDANK IK Z AL TEGEN MIJN MINNAARRES ZEGGEN EN MIJN VROUW ZAL IK NIKS ZEGGEN .DAT IS AL 1 JAAR GEEN SEX GEDAAN MET HAAR. .GAAT DE SOA VOLLEDIG WEG EN WANNEER MEG IK TERUG MATUBEREN EN SEX DOEN GR
ReagerenJohn (moderator)
19 oktober 2016 om 11:3610 dagen na de kuur en als je gestopt bent met de zalf. Maar dat had ik al geschreven
ReagerenAnoniem25 oktober 2016 om 12:40goeie dag
Reageren
ik heb 6 dagen geen sex gedaan of matubeerd. geen jeuk nog wel kleine rode puntjes ik doe nog elke dag zalf aan en pilleke in nemen voor de soa dat het alles op is .en wat is dat rode puntjes op mij eikel .? .het is mega moeilijk geen sex doen en matuberen gr .ik doe enorm graag sexJohn (moderator)
25 oktober 2016 om 13:46Die rode puntjes zullen ook nog wel weg gaan. Nog even geduld
ReagerenAnoniem25 oktober 2016 om 13:59bedankt nog is
ReagerenAnoniem2 november 2016 om 16:59HOI IK BEN NAAR DE DOKTER GEWEEST EN ALLES IS GENEZEN EN GEEN ROOD OPGEZWOLLEN VOORHUID EN GEEN RODE VLEKJES OP DE EIKEL EN MIJN MINNAARES IS OOK NAAR DE DOKTER GEWEEST .ZE HEEFT OOK PILLEKES INGENOMEN DAT IS OOK VOLLEDIG IN ORDE .WE HEBBEN BIJNA 2 WEKEN MOETEN WACHTEN VOOR SEX WE HEBBEN 2 DAGEN 4 KEER KLAAR GEKOMEN EN IK HEB WE L OVER EEN WEEK GELEDEN 2 A3 MIJ AFGETROKKEN . IK KOST HET NIET HOUDEN .EN DE DOKTER HEEFT GEZEGT DAT ALLES IN ORDE IS BEDANKT NOG IS
ReagerenAnoniem12 november 2016 om 15:47goeie avond ik heb terug REGELMATIG RODE OPGEZWOLLEN JEUKEND VOORHUID EN SOMS PIJN EN RODE PLEKJES OP MIJ EIKEL EN VEEL WIT SMEGA OP DE EIKEL .ER KOMT VEEL vocht UIT MIJN EIKEL .. druiper .we hebben over laats volledig een kuur gedaan .wat moet ik nu doen groetjes
ReagerenJohn (moderator)
12 november 2016 om 16:56Terug naar je huisarts en een nieuwe soa test laten doen en een nieuwe kuur
Reageren