Zoeken Vraag het forum

JEUK OP MIJN EIKEL EN VOORHUID

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem JOKKE

HOI K HE REGELMATIG RODE OPGEZWOLLEN JEUKEND VOORHUID EN SOMS PIJN EN RODE PLEKJES OP MIJ EIKEL EN VEEL WIT SMEGA OP DE EIKEL .ER KOMT VEEL VOORVOCHT UIT MIJN EIKEL .WEET JE WAT DAT HET IS …..

14 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan een infectie zijn of een soa als je onveilige seks hebt gehad.
    Ga met de klachten naar de huisarts.

Reageren
    AnoniemJOKKE

ik mag nu woensdag naar de dokter gaan .mijn voorhuid is niet opgezwollen maar wel nog jeuk.en de rode vlekken zijn bijna weg .ik ga 1 keer per week naar mijn minnaarres al ik met haar neukt en ik steekt mij penis in haar vagina heel diep heb ik som brande gevoel op mijn eikel en dan daarna ik heb opgezwollen voorhuid en veel jeuk . en mijn eikel rode vlekken en duurt paar dagen nog een andere vraag ik matubeert heel veel en al ik kaarkomt kom er veel zaad uit en ik slik dat alles op en dat is zo lekker .is dat kwaad ,?

Reageren
    John (moderator)

Eerst woensdag maar eens naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

hallo ik ben deze morgen naar de dokter geweest .bloed laten trekken .het is geen soa .gewoon antibioka in menen en schilm efektchie.dat is alles gr

Reageren
    Anoniem

hoi ik had terug opgezwollen jeukend rood voorhuid en rode pekken en een druiper ik ben naar de kliniek geweest en bloed laten trekken ik heb schilm en soa .ik moet pillekes innemenen zalf aandoen .is dat normaal dat ik bijna altijd een stijfe hebt en matuberen en laten aftrekken ; 2 keer per dag
    gr

Reageren
    John (moderator)

Dat kan. Maar ligt toch vooral aan jezelf en niet een de pillen of de zalf.
    Tot 10 dagen na de pillen en zo lang je de zakf gebruikt, is het beter om geen seks te hebben en ook niet te masturberen. Het duurt even totdst de bacteriën allemaal weg zijn. Je kunt de infectie zo in stand houden

Reageren
    Anoniem

OK ALVAST BEDANK IK Z AL TEGEN MIJN MINNAARRES ZEGGEN EN MIJN VROUW ZAL IK NIKS ZEGGEN .DAT IS AL 1 JAAR GEEN SEX GEDAAN MET HAAR. .GAAT DE SOA VOLLEDIG WEG EN WANNEER MEG IK TERUG MATUBEREN EN SEX DOEN GR

Reageren
    John (moderator)

10 dagen na de kuur en als je gestopt bent met de zalf. Maar dat had ik al geschreven

Reageren
    Anoniem

goeie dag
    ik heb 6 dagen geen sex gedaan of matubeerd. geen jeuk nog wel kleine rode puntjes ik doe nog elke dag zalf aan en pilleke in nemen voor de soa dat het alles op is .en wat is dat rode puntjes op mij eikel .? .het is mega moeilijk geen sex doen en matuberen gr .ik doe enorm graag sex

Reageren
    John (moderator)

Die rode puntjes zullen ook nog wel weg gaan. Nog even geduld

Reageren
    Anoniem

bedankt nog is

Reageren
    Anoniem

HOI IK BEN NAAR DE DOKTER GEWEEST EN ALLES IS GENEZEN EN GEEN ROOD OPGEZWOLLEN VOORHUID EN GEEN RODE VLEKJES OP DE EIKEL EN MIJN MINNAARES IS OOK NAAR DE DOKTER GEWEEST .ZE HEEFT OOK PILLEKES INGENOMEN DAT IS OOK VOLLEDIG IN ORDE .WE HEBBEN BIJNA 2 WEKEN MOETEN WACHTEN VOOR SEX WE HEBBEN 2 DAGEN 4 KEER KLAAR GEKOMEN EN IK HEB WE L OVER EEN WEEK GELEDEN 2 A3 MIJ AFGETROKKEN . IK KOST HET NIET HOUDEN .EN DE DOKTER HEEFT GEZEGT DAT ALLES IN ORDE IS BEDANKT NOG IS

Reageren
    Anoniem

goeie avond ik heb terug REGELMATIG RODE OPGEZWOLLEN JEUKEND VOORHUID EN SOMS PIJN EN RODE PLEKJES OP MIJ EIKEL EN VEEL WIT SMEGA OP DE EIKEL .ER KOMT VEEL vocht UIT MIJN EIKEL .. druiper .we hebben over laats volledig een kuur gedaan .wat moet ik nu doen groetjes

Reageren
    John (moderator)

Terug naar je huisarts en een nieuwe soa test laten doen en een nieuwe kuur

Reageren
Reageer op: JEUK OP MIJN EIKEL EN VOORHUID
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.