Zoeken Vraag het forum

Soa bij eerste partner

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo.
    Ik ben 17 en heb al een tijdje een vriendin van 16. We hebben al orale seks gehad en gevingerd en afgetrokken enzo, en het moment dat we seks gaan krijgen voor de eerste keer zit eraan te komen. Ik vroeg me alleen af of één van ons een soa kan dragen of zelfs overdragen. We hebben allebei nog nooit eerder seksueel contact gehad met iemand anders en zij slikt de pil. Kan het dus zijn dat zij of ik een soa heb (zoja wat zijn symptomen) en zijn deze overdraagbaar?

Ik hoop dat iemand antwoord heeft.

Anoniem

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als jullie beiden nog nooit eerder seks(orale seks hoort daar dus ook bij) met iemand hebben gehad, heb je ook geen soa.

Reageren
    Anoniem

Tandor
    Dat is fijn om te horen. Zij heeft wel last van blaasjes/aften in haar mond af en toe, dit betekent verder niets hoop ik?

Reageren
    John (moderator)

Aften niet, in ieder geval…

Reageren
Reageer op: Soa bij eerste partner
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.