- Anoniem3 januari 2014 om 01:26
Beste lezers,
Ik heb sinds een tijd een aantal onaangename problemen. Voor het eerste namelijk bultjes/wartjes/blaasjes ben ik op doktersbezoek geweest. En heb ik een uitgebreide soatest gedaan, hier kwam niks uit. Het gaat om kleine stevige bultjes variërend van 0,5 tot 2,5 mm, meeste op de penis dicht bij het schaambeen drogen uit worden korstjes vallen eraf maar lijkt opnieuw te beginnen, ook op de balzak een aantal harde puistachtige bultjes (zijn niet uit te knijpen bijv). Alles opgeteld zon 10-15 bultjes. De dokter kon me hier niet verder mee helpen.
Sinds een paar weken heb ik last dat er voorvocht uit mijn penis komt bij het poepen (sorry kan het niet anders verwoorden) tevens na klaarkomen een plasserig gevoel na het klaarkomen en het orgasme lijkt geremd/minder intens.
Tussen de test en nu heb ik geen onveilige seks gehad (ook niet oraal). Ik.hoop dat hier iemand is die me kan helpen, een volgend doktersbezoek staat op de planning maar heb er weinig vertrouwen in.
7 reactiesReagerenAnoniem3 januari 2014 om 10:41Hierbij foto ter verduidelijking
ReagerenTandor13 januari 2014 om 17:45Helaas is de foto niet meegekomen.
Reageren
Probeer ze opnieuw te plaatsen.Anoniem9 januari 2014 om 11:26[attachment=815]IMAG3795.jpg[/attachment]
ReagerenTandor19 januari 2014 om 12:56Dat wat er op de foto is te zien, lijken wel genitale wratten. Ze is van iets te dichtbij genomen om een echt duidelijk beeld te krijgen.
Zien de bultjes/puistjes op de balzak er ook zo uit?
[quote]Sinds een paar weken heb ik last dat er voorvocht uit mijn penis komt bij het poepen (sorry kan het niet anders verwoorden) tevens na klaarkomen een plasserig gevoel na het klaarkomen en het orgasme lijkt geremd/minder intens.[/quote]Dat er wat voorvocht tijdens het ontlasten komt is op zich nog niet zo vreemd. Dat kan wel eens voorkomen. Het plasserig gevoel ook. Het minder intense orgasme is weer een andere zaak.Heb je verder geen klachten van je eikel? rode vlekjes, jeuk, branderig gevoel tijdens of direct na het plassen?
ReagerenAnoniem11 januari 2014 om 11:01Dank voor je bericht, op de balzak zijn meer kleine harde witte puntjes/puistjes. Kan je zelf iets aan die wratjes doen?
Het voorvocht baart mij wel zorgen omdat het bijna altijd is en ook niet een beetje om het zo te zeggen.
Ik heb lang geleden wel een zeer gevoelig rood plekje op de eikel gehad nabij de opening maar dit was vlot weg, er is nog wel op die plek wat van te zien als je het weet. Verder tijdens het plassen geen bijzonderheden geen jeuk of geen pijn meer aan de eikel. Ik hoopte zelf dat alles terug te leiden was naar een prostaatontsteking, soms hoef ik ook een hele werkdag niet te plassen! (8/9uur lang)
ReagerenAnoniem11 januari 2014 om 11:24Moet er aan toevoegen dat de kleur van het sperma minder wit is en de zaadlozing wel geremd lijkt oid ook niet alles kom lekker mee.
ReagerenTandor111 januari 2014 om 18:21Ik denk dat je er goed aan doet om toch maar even bij de huisarts langs te gaan en daar een recept op te halen voor een zalf tegen de wratjes. Bespreek dan ook de andere klachten.
Reageren