- Een jongen3 mei 2011 om 20:14
Mijn vriendin en ik hebben nu al een lange tijd verkering en we bevredigen elkaar wel eens oraal, echter doen wij dit zonder condooom of beflap we hebben nog nooit ergens last van gehad. Wanneer we met elkaar naar bed gaan doen we dat altijd veilig, maar de afgelopen keer hebben we dat niet gedaan. Ik heb nu een paar rode bultjes op mijn penis en ik vroeg me af of dat een Soa kon zijn? Het leek mij niet omdat we oraal ook nooit problemen hebben maa rik hoop dat u daar antwoord op zou kunnen geven.
3 reactiesReagerenEveline3 mei 2011 om 21:47Of dit een SOA is kunnen wij niet beoordelen want we kunnen jouw piemel niet onderzoeken. De huisarts kan dat wel, en kan daarom een diagnose stellen. Heeft jouw vriendin een SOA? Of heeft zij misschien last van een vaginale schimmelinfectie nadat ze met jou gevreeën heeft? of heeft jouw piemel misschien wat schaafplekjes door het vrijen? Zijn jullie allebei SOA-vrij, en hebben jullie dat allebei getest?
ReagerenLiedeke4 mei 2011 om 02:04Een SOA is een seksueel overdraagbare aandoening. Je kunt dus alleen een SOA hebben opgelopen als jouw partner een SOA heeft.
ReagerenEen jongen4 mei 2011 om 11:11Nee zei heeft geen nieuwe of andere dingen, en het is voor ons allebei de eerts keer dus we gaan er vannuit dat we beide geen soa hadden ?
Reageren