Zoeken Vraag het forum

Heb ik nou een soa?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Een jongen

Mijn vriendin en ik hebben nu al een lange tijd verkering en we bevredigen elkaar wel eens oraal, echter doen wij dit zonder condooom of beflap we hebben nog nooit ergens last van gehad. Wanneer we met elkaar naar bed gaan doen we dat altijd veilig, maar de afgelopen keer hebben we dat niet gedaan. Ik heb nu een paar rode bultjes op mijn penis en ik vroeg me af of dat een Soa kon zijn? Het leek mij niet omdat we oraal ook nooit problemen hebben maa rik hoop dat u daar antwoord op zou kunnen geven.

3 reacties
    Reageren
    Eveline

Of dit een SOA is kunnen wij niet beoordelen want we kunnen jouw piemel niet onderzoeken. De huisarts kan dat wel, en kan daarom een diagnose stellen. Heeft jouw vriendin een SOA? Of heeft zij misschien last van een vaginale schimmelinfectie nadat ze met jou gevreeën heeft? of heeft jouw piemel misschien wat schaafplekjes door het vrijen? Zijn jullie allebei SOA-vrij, en hebben jullie dat allebei getest?

Reageren
    Liedeke

Een SOA is een seksueel overdraagbare aandoening. Je kunt dus alleen een SOA hebben opgelopen als jouw partner een SOA heeft.

Reageren
    Een jongen

Nee zei heeft geen nieuwe of andere dingen, en het is voor ons allebei de eerts keer dus we gaan er vannuit dat we beide geen soa hadden ?

Reageren
Reageer op: Heb ik nou een soa?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.