- Henk25 mei 2026 om 19:57
Ik heb al paar weken last van zulke soort puisten op lichaam ( Zie bijlage ), het zit voornamelijk onder oksels, rug een paar. En buik bij de navel ook een paar. En soms ook bij armen. En ook een paar op de kont. Het is soms met witte puntje wat lijkt op een ingegroeide haar. En soms is het gewoon een rode stipje. Het jeukt niet. Komt het door het warm weer of is het een van de symptomen van hiv of syfilis. Ik heb seks gehad maar alles was wel veilig maar je weet maar nooit. Ik heb ook niet duidelijke foto’s kunnen vinden over hiv of syfilis uitslag.
Bijlagen:
6 reactiesReagerenAnoniem26 mei 2026 om 08:47Dit zijn typisch ontstoken haarzakjes (of talgklairtjes). Veroorzaakt door een bacterie die bij iedereen op de huid zit, maar soms een ontsteking kan veroorzaken. Eraf blijven en ze gaan vanzelf weg. Uitduwen kan ertoe leiden dat het erger wordt.
ReagerenAnoniem26 mei 2026 om 08:48Talgkliertjes
ReagerenHenk26 mei 2026 om 09:10Dus het heeft niets met hiv of syfilis te maken. Ik ga wel binnenkort testen op me 8ste week.
ReagerenZeker26 mei 2026 om 22:09Ja Henk je hebt aids.
ReagerenHenk26 mei 2026 om 23:43Is die sarcastisch of echt?
ReagerenCaroline27 mei 2026 om 01:06Ik denk dat het met een soa niks te maken heeft. Wel met andere zaken zoals je aangeeft. En aangezien het veel op plekken zit waar je zweet, lijkt me dat een mogelijke oorzaak. De warmte en misschien de wrijving van kleding dat het verergert.
Reageren