- Lisa13 oktober 2025 om 00:22
Hoi hoi
Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb momenteel dus een koortslip. Gisteravond dacht ik het al, maar vanmorgen werd ik wakker met een dikke lip en een geel plekje erop. Nu hebben mijn vriend en ik vanmorgen seks gehad. We hebben niet gezoend en ik heb ook niet met mijn handen aan hem gezeten en hij is ook niet met zijn handen bij mijn lippen in de buurt geweest. Daarna zag ik pas mijn lip ik voelde alleen dat het dik is, maar dat heb ik vaker. Of te wel we hebben seks gehad maar niet oraal en ook niet gezond. Mijn speeksel heeft hem of mezelf niet aangeraakt.
Maar ik maak mij nu toch zorgen.
Alvast bedankt!4 reactiesReagerenLisa13 oktober 2025 om 11:03Ik vraag mij trouwens af of het een koortslip was. Want er zat een gele korst op gister. Daarvoor trouwens geen blaasjes en vandaag is alles er bijna al af en is het nog een heel klein beetje dik
ReagerenAnoniem13 oktober 2025 om 16:41Een koortslip is besmettelijk wanneer de blaasjes in aanraking komen met mond, penis, anus, vagina. Als dat niet gebeurd is, dan is er geen risico.
ReagerenLisa13 oktober 2025 om 16:55Nee dat klinkt misschien stom, maar ik heb inderdaad niet met mijn mond bij hem in de buurt gezeten of met mijn vingers mijn mond aangeraakt en aan hem of mezelf gezeten. Dus ik denk dat dat oké is, want ik had daarvoor grondig mijn handen gewassen en gedoucht.
ReagerenLisa13 oktober 2025 om 16:55Nee dat klinkt misschien stom, maar ik heb inderdaad niet met mijn mond bij hem in de buurt gezeten of met mijn vingers mijn mond aangeraakt en aan hem of mezelf gezeten. Dus ik denk dat dat oké is, want ik had daarvoor grondig mijn handen gewassen en gedoucht.
Reageren