- Jos1 juni 2025 om 13:41
Hi lang geleden heb ik sex gehad. Had in anus speeksel als glijmiddel. Best veel. Lees dat syfilus mogelijk is maar kleine kans? En dan goenoeroe ook kan?
Sex was met condoom.Maar is zeker 2 jaar terug en nooit ergens een zweertje gezien of huiduitslag. Had ik in de tussentijd ziek moeten zijn? Of hoeft dat niet perse.
En aantal jaar geleden 1 keer onveilig gepijpt geweest urine goenoeroeu en chlamydia waren negatief. De rest had niet getest
Is er een kans op soa of had dat al merkbaar moeten zijn? (Anaal)
14 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 juni 2025 om 17:31De overdracht via speeksel is niet erg waarschijnlijk.
Reageren
Maar zekerheid kun je alleen maar krijgen door een test te laten doen.Jos1 juni 2025 om 17:56Dank voor snelle reactie! Ga ik zeker doen test staat ingepland
ReagerenJos1 juni 2025 om 17:57En fijn om te horen dat de kans klein is. Maar om uit te sluiten test ik wel
ReagerenJos1 juni 2025 om 20:10En nog laatste vraag. Via vaginaal vocht wat op penis is gesmeerd. Kan daar syfilis van krijgen?
ReagerenJohn (moderator)
1 juni 2025 om 21:21Dat is niet erg waarschijnlijk
ReagerenJos2 juni 2025 om 06:50Okey ik bedenk me ook 6 jaar geleden keer met iemand samen afgetrokken geen zaad wel voorvocht allebei en aangeraakt daarna me zelf Kon dat risico van syfilus zijn? Had toen wat rode uitslag eikel dat ging weg met anti schimmelcreme na een week.
ReagerenAnoniem2 juni 2025 om 07:27Het heeft geen enkele zin om elke keer een net iets ander scenario te vertellen en daarbij dezelfde vraag te stellen.
Syfilis stel je vast op basis van een test, niet op basis van allerlei “kan dit” en “kan dat” scenario’s.
ReagerenJos2 juni 2025 om 07:49Ik weet het maar heb erge stress. Dit zijn de enigste dingen die gedaan heb. Test doe ik donderdag is ingepland. Maar ben bang dat ik het kan hebben
ReagerenJos2 juni 2025 om 07:50Ik weet het maar dit is alles wat er is gebeurd ben zo bang dat ik het heb. Test is donderdag
ReagerenJos9 juni 2025 om 17:57Was allemaal negatief gelukkig. Nu heb ik 1 vraag. Ik heb een mastrubator waar penis ik kan doen. Deze denk 2 jaar terug gebruikt vandaag weer. Stel ik had toen een soa kan dat zolang overleven? Of is dat onmogelijk in de mastrubator ongeveer 2 jaar
ReagerenJos9 juni 2025 om 17:57Minimaal 1 jaar terug maximaal 2
ReagerenJohn (moderator)
9 juni 2025 om 20:21Dat is onwaarschijnlijk
ReagerenJos10 juni 2025 om 06:41Oké want ik las dat op seks speeltje soms lang kan overleven. Maar dan niet zo lang? Bedankt
ReagerenJohn (moderator)
10 juni 2025 om 14:44Nee niet zo lang
Reageren