Hallo allen!
Ik heb op 23-11 onbeschermd orale seks gehad van een prostituee… ook heeft ze me bevredigd tussen me anus en balzak… na 2 weken voelde ik 2 daagjes een branderige penis, waar ik overigens wel vaker last aan heb. Na deze dagen nu ben k best wel wat ziekjes geworden, keelpijn, zweten, koude rillingen…. Nu stress k al weken elke dag of ik een soa heb, ik krijg het niet uit me gedachten. Elk minuut van de dag zit ik ermee…. Ook heb ik nauwelijks eetlust… ben misselijk voor derest heb ik geen symptomen meer… ik wilde gaan testen maar mn arts zegt dat dit het beste is na 3 weken. Ik zou op zn vroegst as zaterdag kunnen testen want dan is het 3 weken. Ik heb zoveel stress hierom deze dagen en dan moet ik ook nog is wachten tot zaterdag en nog is week wachten op uitslag. Is er een mogelijkheid dat ik door zoveel stress, ziek ben gaan voelen? Krijg het niet meer iuit Me kop…
Je zou een soa kunnen hebben opgelopen door de orale seks. Maar daar zou je dan een test voor moeten doen.
Maar griep, corona, verkoudheid en keelontsteking heerst ook
Ja ik ga as zondag wat urine inleveren om te testen, dit heb ik al met huisarts overlegd. Het zou daarna nog een weekje kunnen duren voordat er een uitslag is…. In de tussentijd is het erg veel zorgen maken helaas. Hoe groot is de kans op soa met orale seks? Gebeurd het vaker dat er toch een soa komt? In de tussentijd ben ik namelijk ook al met iemand anders naar bed gegaan onbeschermd, diegene heeft het niet dat is zeker. Maar ben bang dat ik haar heb besmet….
Er is kans op een soa, en die kans is wel iets groter bij orale seks met een prostitué die dat dan blijkbaar vaker doet. Als ze dat onbeschermd met jou doet zal ze dat ongetwijfeld ook met anderen doen. Maar eens even de uitslag van de test afwachten
Ik overweeg om bij oneclinic een sneltest te laten, het kost me wel wat, maar dan ben ik zeker van…. Hoe betrouwbaar is die kliniek?
Oneclinic ken ik niet. Onedayclinic wel en die is betrouwbaar.
Echter... een hiv test is pas betrouwbaar vanaf zes weken.
Vandaag uitslag van dokter gekregen. Gelukkig geen soa, in ieder geval getest op chlamydia en gonorroe. Echter blijf k nog steeds het gevoel hebben dat ik moet plassen terwijl ik niet moet. Als ik dan naar toilet ga komt er dan ook maar een beetje… me blaas ook gechecked toevallig voordat ik de soatest deed en die was ook goed. Huisarts gaf aan dat alles goed is… kan het ook een ander soa zijn?
Het kan ook een gevolg van stress en angst zijn... Als het een andere soa zou zijn, dan zou het mycoplasma genitalis kunnen zijn
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies