op 5 december had ik seks met een prostituee. Alles was veilig verlopen met condoom. Toch was ik bang en kreeg de dag erna direct jeuk en wat pijn, maar dat was denk ik meer psychisch. Die klachten zijn nu weg, alleen ik heb nu pijn in de onderbuik en soort van blaasontsteking achtige klachten gekregen. Daarnaast heb ik geen klachten zoals jeuk of pijn bij plassen. In al die tijd was ik nog steeds bang voor een soa, en zat de hele tijd erom te stressen. Ook heb ik altijd al last van bekkenbodem klachten, dat ze te gespannen zijn. Dit allemaal wetende. Is de kans groot dat ik een SOA heb opgelopen? Of is het meer iets psychisch en hoef ik geen angst per se voor een soa te hebben?
Dat zal dan toch vooral een psychisch dingetje zijn. Een soa is toch wel heel erg onwaarschijnlijk als alles veilig is gedaan
Beste John,
Ik had nog een berichtje gestuurd naar de vrouw, maar zij reageerde boos met dat ze niks heeft. Hoe zou het dan overgedragen kunnen zijn? Heeft ze misschien iets overgedragen toen ze mijn penis even met de blote hand heeft aangeraakt. Dat was zonder condoom namelijk.
Zo krijg je toch geen soa hoor
Beste John,
Gelukkig maar! Hoe zou het dan komen dat ik nu opeens veel klachten heb die lijken op een blaas ontsteking?
Misschen door angst en stress? Of gewoon een blaasotsteking
Geen idee. Is het namelijk wel mogelijk dat je soa klachten eerst afnemen of weggaan, en dat je daarna opeens klachten bij je blaas krijgt door die infectie?
Ik had al geschreven dat je zo geen soa kunt oplopen Dus de klachten zijn niet van een soa
Ik heb sinds kort wel iemand vast waarmee ik seks heb. En zij heeft na de menstruatie nog bloed uitval. Dit kan toch wel erop wijzen dat ik haar dan met iets besmet moet hebben. Die keer met de prostituee was de enige keer dat ik met iemand anders seks had.
Dat heeft daar helemaal niks mee te maken. Je kunt zo geen soa krijgen
Nee.