Soa risico

Soa risico - Medische Forum - Dokter.nl

Soa risico

Online ZorgZus

Hey

Net met een prostitutiee seks gehad. We hebben kleine kusjes aan elkaar gegeven en ik heb met haar clitoris gespeeld.

Pijpen deed ze met condoom en seks ook met condoom.

De vraag is welke risico’s op een soa heb ik opgelopen en vanaf wanneer kan ik testen? Ik heb een vriendin dus heb hier echt een fout gemaakt.

Dus welke soa’s kunnen er ontwikkelen en wanneer zijn ze zichtbaar op een test?

Mvg Gervonta

Reageer

Geen risico

Reageer

Dankjewel John,

Ben wel iets vergeten, ze kwam op mij zitten en daarbij wreef mijn penis even met haar vagina. Niet erin enkel ertegen.

Ik ben hypochonder en maak mij snel zorgen vooral om soa’s maar deze forum heeft mij echt veel geholpen.

Dankjewel alvast

Reageer

Dan zou er een kleine kans op een soa kunnen zijn

Reageer

Welke zou ik testen dan?

Reageer

En wanneer kan ik deze testen best doen?

Reageer

Chlamydia en gonorroe testen kan 2 weken na het contact

Reageer

Hey John,

Heb net weer die fout gemaakt. Ik heb een probleem. Het is zo makkelijk om naar een prostitutiee te gaan voor de daad.

Ik heb een lange afstand relatie en hierdoor mis ik de affectie en liefde.

Heb net weer seks gehad met condoom en laten pijpen met condoom. Verder niks meer gedaan.

Is hierbij een risico?

Kan het zijn dat ik verslaafd ben hieraan, raad je me hierbij een psycholoog aan.

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Nee geen risico
    Heb er alleen een vraagteken bij of je nou werkelijk denkt affectie en liefde te vinden bij een prostitué. Of je er verslaafd aan bent zul je zelf moeten bepalen. Maar een lange afstandsrelatie werkt voor jou blijkbaar niet

Reageer

Ik denk dat dit inderdaad de harde realiteit is, John.

ik ga wat meer op mezelf moeten focussen want ik ga mezelf hierdoor een soa geven.

Dankjewel voor mij gerust te stellen.

wat zijn je tips om nooit een soa op te lopen. Is het vermijden van prostitutiees aangeraden, en dan waarschijnlijk ook veilig met condoom waarschijnlijk. Dat zullen de tips waarschijnlijk zijn niet?

Reageer

Vooral alles veilig doen

Reageer

Btw
    soa's krijg je niet alleen van prostitués. En garanties om nooit een soa op te lopen zijn er ook niet.

Reageer
Reageer op: Soa risico
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif