- Anoniem8 augustus 2023 om 08:53
Dat moet zijn: via normale huid. Ik bedoel de normale, intacte huid, dus niet het slijmvlies.
Gijs22 december 2023 om 11:53Hallo John
Reageren
Heb een soortgelijk iets. Heb wederzijds even gemasturbeerd. Ik heb daarbij de penis van de ander dus aangeraakt en mezelf daarna afgetrokken tot ik ejaculeerde. Het was kortstondig het wederzijds aanraken van de penissen. Dit is 2 dagen geleden gebeurd en voel me nu echt niet lekker. Kan er een verband zijn? En kan er sprake zijn van het oplopen van een soa? De ander is niet klaargekomen en er is geen ander contact geweest dan de aanraking van elkaars penissen.
Hoor het graag van u.Anoniem22 december 2023 om 12:52Hiv kan je zo niet krijgen. Een soa wel. De kans daarop is echter niet heel groot.
Ik weet niet wat jij verstaat onder “en voel me nu echt niet lekker”, maar dat kan niet van een soa zijn.
ReagerenGijs23 december 2023 om 21:08Hallo anoniem
Ja voelde me niet helemaal lekker. Misschien de stress? Heb gechat met Sense chat en de kans is nagenoeg nihiel gaven hun aan. Moet ik daar dan ook maar op vertrouwen?Het was ook zo’n kort moment en de persoon in kwestie heeft ook maar heel kortstondig mijn penis aangeraakt.
Voel een soort van kriebel in mijn plasbuis maar urineren gaat prima.
Kan ik het dan of moet ik het dan maar gewoon loslaten?
ReagerenJohn (moderator)
23 december 2023 om 21:21Gewoon loslaten
Reageren