Zoeken Vraag het forum

Samen aftrekken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Dat moet zijn: via normale huid. Ik bedoel de normale, intacte huid, dus niet het slijmvlies.

Gijs

Hallo John
    Heb een soortgelijk iets. Heb wederzijds even gemasturbeerd. Ik heb daarbij de penis van de ander dus aangeraakt en mezelf daarna afgetrokken tot ik ejaculeerde. Het was kortstondig het wederzijds aanraken van de penissen. Dit is 2 dagen geleden gebeurd en voel me nu echt niet lekker. Kan er een verband zijn? En kan er sprake zijn van het oplopen van een soa? De ander is niet klaargekomen en er is geen ander contact geweest dan de aanraking van elkaars penissen.
    Hoor het graag van u.

Reageren
    Anoniem

Hiv kan je zo niet krijgen. Een soa wel. De kans daarop is echter niet heel groot.

Ik weet niet wat jij verstaat onder “en voel me nu echt niet lekker”, maar dat kan niet van een soa zijn.

Reageren
    Gijs

Hallo anoniem
    Ja voelde me niet helemaal lekker. Misschien de stress? Heb gechat met Sense chat en de kans is nagenoeg nihiel gaven hun aan. Moet ik daar dan ook maar op vertrouwen?

Het was ook zo’n kort moment en de persoon in kwestie heeft ook maar heel kortstondig mijn penis aangeraakt.

Voel een soort van kriebel in mijn plasbuis maar urineren gaat prima.

Kan ik het dan of moet ik het dan maar gewoon loslaten?

Reageren
    John (moderator)

Gewoon loslaten

Reageren
Reageer op: Samen aftrekken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.