- john18 juni 2023 om 20:22
Hoi,
ik heb een paar dagen geleden contact gehad met een dame van plezier.
Zij heeft over haar clitorus zitten vrijwvn en daarna mij met die zelfde hand direct afgetrokken.
voor zover ik kon zien zat er geen vocht op haar vingers en ze heeft mij maar 10 seconde afgetrokken. ze heeft mijn eikel niet aangeraakt.
Daarna is alles veilig met een condoom gegaan
Heb ik risico gelooen op een soa ?
7 reactiesReagerenAnoniem18 juni 2023 om 20:46Soa zoals gonorroe en chlamydia zou eventueel kunnen. Kans is wel heel klein.
Syfilis of genitale wratten: wel hele kleine kans ook.
Hiv kan niet.
ReagerenJohn (moderator)
18 juni 2023 om 21:16Theoretisch is er wel een kans, maar die is dan wel erg klein
ReagerenJohn18 juni 2023 om 21:28volgens jullie hoef ik me dan geen zorgen te maken? adviseren jullie wel om te testen ?
ReagerenJohn (moderator)
18 juni 2023 om 21:30Volgens mij hadden we alle twee geschreven dat er wel een klein risico is. Je mag zelf bepalen of je dan een test wilt laten doen
Reagerenjohn18 juni 2023 om 22:43sorry, ik maak me gewoon heel erg zorgen.
je geeft aan Theoretisch kans, dus is de praktijk komt dit bijna nooit voor ? sorry maar ik zit gewoon heel erg in de stres
ReagerenAnoniem19 juni 2023 om 08:23Ik begrijp die stress, maar wat verwacht je als je dezelfde vraagt blijft stellen? Denk je dat er een ander antwoord komt?
Het risico is erg klein. Als je het mij persoonlijk zou vragen, zou ik pas een test laten doen wanneer er duidelijke symptomen verschijnen, zoals b.v. afscheiding, jeuk etc.
Als dit je levensstijl is, dus regelmatig bezoek aan prostitues, dan zou ik zeker periodiek laten testen.
ReagerenJohn (moderator)
19 juni 2023 om 08:41De kans is erg klein, maar helaas niet helemaal afwezig. 2 Weken na het contact kun je een soa test laten doen
Reageren