Zoeken Vraag het forum

risico gelopen ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • john

Hoi,

ik heb een paar dagen geleden contact gehad met een dame van plezier.

Zij heeft over haar clitorus zitten vrijwvn en daarna mij met die zelfde hand direct afgetrokken.

voor zover ik kon zien zat er geen vocht op haar vingers en ze heeft mij maar 10 seconde afgetrokken. ze heeft mijn eikel niet aangeraakt.

Daarna is alles veilig met een condoom gegaan

Heb ik risico gelooen op een soa ?

7 reacties
    Reageren
    Anoniem

Soa zoals gonorroe en chlamydia zou eventueel kunnen. Kans is wel heel klein.

Syfilis of genitale wratten: wel hele kleine kans ook.

Hiv kan niet.

Reageren
    John (moderator)

Theoretisch is er wel een kans, maar die is dan wel erg klein

Reageren
    John

volgens jullie hoef ik me dan geen zorgen te maken? adviseren jullie wel om te testen ?

Reageren
    John (moderator)

Volgens mij hadden we alle twee geschreven dat er wel een klein risico is. Je mag zelf bepalen of je dan een test wilt laten doen

Reageren
    john

sorry, ik maak me gewoon heel erg zorgen.

je geeft aan Theoretisch kans, dus is de praktijk komt dit bijna nooit voor ? sorry maar ik zit gewoon heel erg in de stres

Reageren
    Anoniem

Ik begrijp die stress, maar wat verwacht je als je dezelfde vraagt blijft stellen? Denk je dat er een ander antwoord komt?

Het risico is erg klein. Als je het mij persoonlijk zou vragen, zou ik pas een test laten doen wanneer er duidelijke symptomen verschijnen, zoals b.v. afscheiding, jeuk etc.

Als dit je levensstijl is, dus regelmatig bezoek aan prostitues, dan zou ik zeker periodiek laten testen.

Reageren
    John (moderator)

De kans is erg klein, maar helaas niet helemaal afwezig. 2 Weken na het contact kun je een soa test laten doen

Reageren
Reageer op: risico gelopen ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.