- anoniem1 februari 2023 om 01:09
Help ik heb al sinds vorig jaar november telkens last van een vaginale schimmel. hiervoor ben ik bij de dokter geweest en elke keer een kuur gekregen. Nu afgelopen maand kreeg ik er ook allemaal bultjes en uitstulpingen bij en toen ben ik weer terug gegaan naar de dokter, hij vertelde dat het weer klachten waren van een vaginale schimmel maar ik geloof er niks van want op internet kan ik niks vergelijkbaars vinden… ik heb een uitstrijkje laten doen en deze kwam negatief uit voor vaginale schimmel. na deze uitslag ben ik toch samen met mijn partner naar bed gegaan en toen ineens zette het onwijs erg op, het is wel weer iets minder geworden en doet verder geen pijn of jeuk.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]
1e afbeelding is voordat ik seks heb gehad[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]
2e afbeelding is nadat ik seks heb gehad2 reactiesReagerenSuus1 februari 2023 om 08:08Geen idee wat het is,maar ik zou in jou geval een verwijzing naar een gynaecoloog gaan,als de huisarts het niet weet of jij niet gelooft wat de huisarts zegt.
Op dit forum zijn geen artsen en iemand anders kan qua symptomen hetzelfde hebben als jij,maar met een andere oorzaak. ( Noem er maar een paar, te ruige sex, allergie voor condoom enz ) Dus van mensen met dezelfde uiterlijke klachten hoef je geen antwoord te krijgen waar jij wat aan hebt.
ReagerenAnoniem1 februari 2023 om 11:31Inderdaad opnieuw naar de huisarts en een verwijzing naar de gynaecoloog vragen.
Reageren