- Anoniem211 oktober 2021 om 03:23
Ik heb 3 weken geleden onveilig sex gehad. Heb vooraf een stukje afwas (spons) inwendig ingebracht zodat het het laatste beetje menstruatie zou absorberen. Sindsdien heb ik last van vaginale jeuk en een branderig gevoel alsof mijn vagina in de fik staat. Ben behandeld voor een schimmelinfectie maar dat helpt niet. Ook ben ik getest op herpes maar de uitslag was negatief. De plekjes die ik heb omcirkelt jeuken extreem kan iemand mij vertellen wat het is?
17 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 oktober 2021 om 16:58Wie gebruikt daar nou een afwassponsje voor…Er bestaat ook zoiets als menstruatiecups…
Reageren
Ik zou het zo helaas niet kunnen zeggen. Testen op herpes heeft geen zin als er niet echt herpes vochtblaasjes aanwezig zijn. Laat een soa test doe op chlamydia, gonorroe en 4 weken na het contact op syfilisGeen schuursponsje maar wel zelfde klachten3 november 2022 om 18:04Goedenavond,
Erg nieuwsgierig of er ooit nog is gevonden wat het was. Zelfde klachten rond vagina mond tussen de schaamlippen branderig jeukend gevoel. Gevoel dat het in de fik staat.
Reageren
Niet geks gedaan en al 5 jaar een vaste partner. Vergelijkbaar met jou foto’s. Vandaag naar de huisarts geweest en die weet niet wat het is en verwijst me naar de gynaecoloog, dat kan even duren vandaar de vraag of iemand enige idee heeft wat het was ?Sab6 november 2022 om 10:38Weet je al wat het is?
ik zit met dezelfde klachten, ook al 2 jaar een vaste partner en niks gek gedaan!
Begin nou wel bultjes te krijgen op mijn binnenste schaamlippen..ik moet wel zeggen, heb laatst mijn vagina perongeluk gewassen met FA douchegel..
ReagerenIsa14 november 2022 om 22:45Mogelijk Lichen Sclerosus. Ik heb ook deze klachten en mijn huisarts dacht dit. De Gynaecoloog moet die diagnose nog wel vaststellen.
ReagerenSasa27 november 2022 om 22:39Hai,
Ik lees even mee. Ik heb er zelf ook last van. Ben benieuwd of een van jullie meer weet over wat het is?
ReagerenAnoniem17 maart 2023 om 11:44Ook ik heb een vuurrode huid, jeuk en branderig , rondom de vagina en liezen
Reageren
Alsof ik in de fik sta
Is er iemand die weet welke medicijnen helpen?Anoniem17 maart 2023 om 14:23Ja, de huisarts.
ReagerenAno29 november 2023 om 03:23Ik heb ook dezelfde klachten ik heb het sinds kort gekregen kan iemand mij den antwoord geven?
ReagerenIgo29 november 2023 om 03:25Heb sinds kort deze klachten gekregen helemaal hetzelfde weet iemand wat meer er over?
ReagerenAnoniem29 november 2023 om 10:30Bibelotje29 oktober 2024 om 11:05Wie gebruikt er dan ingodsnaam een spons?
ReagerenAnoniem23 november 2024 om 22:18Hoi ik heb ook sinds een aantal dagen deze klachten.. Ben je er inmiddels achter wat het is ? Ik heb ook die bultjes zoals omschreven en op de foto’s te zien. Heb al 14 jaar dezelfde bed partner..
ReagerenAnoniem26 november 2024 om 23:13Jij al naar de huisarts geweest
ReagerenRina8 mei 2025 om 01:12Hoi..ik ben nu kankervrij verklaart baarmoederhalskanker.
Reageren
Hb de hele proces gedaan zoals chemo en bestralingen.nu heb ik deze zelfde last hevige jeuk in en rond me vagina en branderig gevoel en zeer pijnlijk..ben naar de huisarts en gaf mij wat antibiotica tabletten en tog helpt het niet..
Wie weet wat ik kan doen..