Zoeken Vraag het forum

Zonder condoom gepijpt door prostitue

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bert

enige waar ik nog mee zit de prosituee was oost europees niet dat dat standaard iets betekent maar als nog hiv uitgesloten dus

Stresskip

Is syfilis erg?

Reageren
    John (moderator)

HIV zul je zo niet krijgen

Reageren
    John (moderator)

Syfilis is behandelbaar. Maar kan wel pas na 4 weken worden getest

Reageren
    Stresskip

John worden er bij veel mannen soa’s vastgesteld na een bezoek aan prostitué door zich te laten pijpen zonder condoom? Of gebeurd dit zelden tot zeer weinig?

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik je zo geen antwoord op geven. Het risico is niet zo heel groot.

Reageren
    Stresskip

Kan het dan dat de meeste mannen die hier ook al die vragen stellen? Symptomen of zelfs irritaties of schimmels creëren door er zoveel aan te denken en zoveel met hun penis bezig te zijn? Want zoveel mannen hier worden negatief getest maar hebben toch last van zaken

Reageren
    John (moderator)

Als ik daar antwoorden op zou hebben…

Reageren
    Bert

voor wie is het risico eigenlijk groter de gene die pijpt of die gepijpt wordt? ik denk zelf voor de pijper namelijk

Reageren
    John (moderator)

Risico is voor beiden even groot

Reageren
    Bert

Al beetje gerust gestresstekip?

Reageren
    Stresskip

Haha kan beter maar toch wel want heb geen symptomen en mijn penis ziet er gezond uit maar ben gewoon nog altijd niet 100% gerust jammer genoeg maar normaal komt het wel goed hoop ik! Dacht niet dat de kans reeel was op deze manier maar blijkbaar toch wel :/

Reageren
    Bert

ik ben ook nog niet hele gerust hoor en ik zit pas in de eerste dag, vannacht slecht geslapen hopelijk nu weer beter na de info van John kut situatie. Nooit meer, laat even weten als er updates of dergelijke zijn

Reageren
    Stresskip

Ja man, ik zal je zeker up to date houden! Laat ook iets weten, de eerste dagen zijn het moeilijkst! Gewoon niet te druk maken en te veel focussen op de mogelijke symptomen enz! Normaal komt alles wel goed 🙂

Reageren
    Stresskip

Mijn vriendin zegt vandaag last te hebben in haar onderbuik, ze had haar pil wel niet correct genomen ligt dit hier aan? Of zijn dit soa verschijnselen?? Het contact is nu 1-2 dagen geleden? Kan dit al zo snel? Of is dit te ver gezocht?

Reageren
Reageer op: Zonder condoom gepijpt door prostitue
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.