Zoeken Vraag het forum

Soa na pijpen met condoom door bijtwondje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Onbekendje91

Hoi, ik ben onlangs safe gepijpt in een sexbios. Degene die mij pijpte deed dat met condoom bij mij. Het was alleen wel erg ruig gegaan.. zijn tanden hebben een klein wondje gegeven, geen bloed gezien. En de condoom leek niet gescheurd. Ben ook direct gestopt. Het volgende waar ik mij zorgen om maak is, mocht er een miniscuul scheurtje in het condoom gezeten hebben door het ruig pijpen (van zijn tanden),kan ik nu een soa hebben? Het wondje die er zit, is ongeveer 1cm onder mijn eikel. Gaat om een niet bloedend wondje van 2-3mm groot.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als de condoom niet gescheurd was, loop je zo geen soa op.

Reageren
    Onbekendje91

bedoel: wondje van 2-3mm breed. Qua dieptje niet.

Reageren
    Onbekendje91

Kan je ook als het wondje dus 1cm onder de eikel zit er een soa mee oplopen, dat kan toch alleen door slijmvliescontact via de plasbuis.

Reageren
    John (moderator)

Het wondje zat onder de condoom……zo loop je geen soa op.

Reageren
    Onbekendje91

oke, maar ik bedoel in het ergste geval: er is een wondje ontstaan ongeveer 1cm onder mijn eikel. De condoom is niet uitelkaar gescheurt, maar mis door het ruige van zijn tanden, is er een miliscuul gaatje ingekomen, en daardoor minimaal speeksel erdoorheen gekomen op dat wondje.. dat levert dan een soa op toch?

Reageren
    John (moderator)

zo krijg je echt geen soa

Reageren
Reageer op: Soa na pijpen met condoom door bijtwondje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.