- Anoniem24 november 2015 om 03:54
Net zoals nu, ben ik mijn bed maar weer uit gegaan. zit nu met tranen in mn ogen een beker melk te drinken. Niet omdat ik bang ben maar gewoon wanhopig en et zat ben. Ik heb nu sinds een jaar wel eens last gehad van slaap verlamming. De eerste keer was het ergst en was k ook zo bang dat ik naast m’n moeder ben gaan liggen. Daarna nooit echt angstig geweest na er veel over hebben gelezen.
Ik ben een meisje van 20 jaar, leef gezond, ik rook alleen wel.
Ik heb sinds zondagnacht letterlijk de hele nacht last van slaapverlamming. Je kent wel van die nachten waarin je om het half uur wakker word om 1 of andere reden. Dat heb Ik nu maar dan dus elke keer met slaapverlamming en het maakt me zo moe en ik weet niet waarom maar ik ben ook zo boos en huilerig. Elke x denk ik “blijf rustig het is zo voorbij” maar dan duurt het me te lang en ga ik er toch tegen vechten, en dan, herkenbaar voor diegene die het ook hebben denk ik, komen gelijk de oorsuizen, pijn in gewrichten, het gevoel hebben dat je ondertussen bent omgedraaid. Zweten. Alsjeblieft help mij, ik wil gewoon zo graag slapen zonder “bang te xijn” om op die manier wakker te worden.1 reactieReagerenJohn (moderator)
24 november 2015 om 10:16Ga met de klachten naar de huisarts en vraag om een slaaponderzoek.
Reageren