- Anoniem3 mei 2014 om 12:48
Beste,
1 keer in de zoveel tijd word ik snachts wakker omdat mijn rug en buik zweterig nat zijn en mijn shirt ook. Dit is gewoon niet fijn en dus gooi ik mijn shirt uit. Daarna slaap ik verder en heb ik er dus geen last meer van. Vandaag had ik het weer en ik pakte mijn shirt toen ik op stond en die was gewoon droog? Misschien iemand die mij kan helpen hier. Ik slaap met nog wel redelijk wat dekens maar heb het niet echt warm ofzo.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 mei 2014 om 15:15Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Je slaapt met nogal redelijk wat dekens. Als je gaat slapen zul je het inderdaad niet warm hebben. Maar ’s nachts onder die dekens als je slaapt zal dat toch even anders zijn. Probeer het eens met een deken minder zou ik zeggen.
ReagerenAnoniem3 mei 2014 om 19:52Dankjewel voor je reactie ! Heb dit 1x in de 2 weken ongeveer verder nergens last van maar op een gegeven moment valt het op. Het is echt midden in de nacht zegmaar dan word ik wakker en zit mijn rug en buik er onder. Heb ook andere dekens nu dus zal zien of het helpt.
Reageren