Zoeken Vraag het forum

om de zoveel tijd snachts zweten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste,

1 keer in de zoveel tijd word ik snachts wakker omdat mijn rug en buik zweterig nat zijn en mijn shirt ook. Dit is gewoon niet fijn en dus gooi ik mijn shirt uit. Daarna slaap ik verder en heb ik er dus geen last meer van. Vandaag had ik het weer en ik pakte mijn shirt toen ik op stond en die was gewoon droog? Misschien iemand die mij kan helpen hier. Ik slaap met nog wel redelijk wat dekens maar heb het niet echt warm ofzo.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Je slaapt met nogal redelijk wat dekens. Als je gaat slapen zul je het inderdaad niet warm hebben. Maar ’s nachts onder die dekens als je slaapt zal dat toch even anders zijn. Probeer het eens met een deken minder zou ik zeggen.

Reageren
    Anoniem

Dankjewel voor je reactie ! Heb dit 1x in de 2 weken ongeveer verder nergens last van maar op een gegeven moment valt het op. Het is echt midden in de nacht zegmaar dan word ik wakker en zit mijn rug en buik er onder. Heb ook andere dekens nu dus zal zien of het helpt.

Reageren
Reageer op: om de zoveel tijd snachts zweten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.