Zoeken Vraag het forum

Slapende armen en gevoel van wegvallen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sabrina

Ik had vannacht wat raars.
    Ik sliep niet maar toch weer wel. Heel raar, ik maakte alles mee. Ik kreeg geen gevoel meer in me armen. ze sliepen voor me gevoel. me nek werd enorm kramperig, maar het gekke was het deed me niet zeer.
    Ik ging op me zij liggen en toen ineens voelde ik me zo’n 8 x wegvallen, misschien wel vaker. Het voelde of ik naar een andere dimensie ging. Het voelde niet als flauwvallen, want was niet draaierig. was echt wegvallen in me hoofd, ik kwam er elke keer uit, maar schik hier enorm van.

Wat kan dit zijn??

7 reacties
    Reageren

Lees eens wat over slaapapneu en slaapverlamming:

Slaapapneu
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapapneu

Slaapverlamming
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming

Reageren
    sabrina

slaapapneu zal het niet zijn, heb een slaap apparaatje (gadget) die alles in de gaten houd wat ik doe. heb hem alleen 2 weken niet gebruikt..
    zal eens bij slaapverlamming kijken. maar kan je dan wegvallen bijna flauwvallen

Reageren
    sabrina

Ik had het vannacht weer. kon niet eens me vriend wakker maken. kan niet praten niks

Reageren
    John (moderator)

Denk je echt dat je met een slaapapparaatje (gadget) slaapapneu kunt vaststellen?? Ik dacht het niet!
    Slaapapneu kan alleen maar worden vastgesteld door een slaaponderzoek waarbij elektrodes voor een EEG op je hoofd worden geplakt, je hart en ademhaling wordt gemonitord.

Je klachten lijken overigens mee´r op slaapverlamming dan slaapapneu.

Reageren
    sabrina

ja dacht ik ook. nu was me hele lichaam verlamd ipv alleen me armen. maar raar dat ik me weg voel vallen en kan me zelf weer uit dat gevoel trekken.. dat vind ik raar. kan geen hersenbloeding zijn? ofzo. heb overigens wel veel blauwe plekken steeds.

Reageren
    John (moderator)

Een hersenbloeding is het zeker niet.
    Ik denk dat het goed is om met deze klachten naar de huisarts te gaan en een verwijzing te vragen voor de slaappoli.

Reageren
Reageer op: Slapende armen en gevoel van wegvallen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.