Zoeken Vraag het forum

Misselijk bij inslapen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Vrouw28

Hallo,

Ik ben een vrouw van 28. Ik heb vaak last van misselijk wakker schrikken bij het inslapen.
    Zo vandaag ook weer.

Ik ga in bed liggen, niks aan de hand. Ik lees altijd nog even om volledig tot rust te kunnen komen.
    Ik leg me op mijn linkerzij om te gaan slapen. Na 5/10 minuten (bij het in slaap vallen dus) wordt ik misselijk wakker. Mijn hartslag gaat tekeer, ik heb het hartstikke benauwd. Als ik niet snel rechtop ga zitten moet ik braken. Mijn hartslag is na een minuut of 2 wel weer normaal, maar de misselijkheid kan uren aanhouden.
    Ik twijfel of ik hiermee toch naar de huisarts moet, of dat het vervelend is maar niet kwaad kan.

Even nog wat meer informatie:
    Ik zit niet meer aan de pil. Ben sinds een halfjaar gestopt, maar dit probleem is al langer.

Ik rook, maar minstens een uur voor het slapengaan niet meer.

Ik drink alleen met speciale gelegenheden.

2 reacties
    Reageren
    Suus

Ik zou er mee naar de huisarts gaan,als ik jou was.
    Je bent hier niet bij een dokter,je huisarts kan onderzoek doen naar de oorzaak

Reageren
    Rudy

Wat was de oplossing?

Reageren
Reageer op: Misselijk bij inslapen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.