- druktemaker12 november 2019 om 20:19
john heb nu masker f30 aangesloten maar vannacht slechte nacht slang maakte ook geluid masker af en opgezet verscheidene keren maar bleef borrelend geluid maken legde ik de slang hoger dan was geluid weg moest ook heel veel hoesten is dit teveel water ?
John (moderator)
12 november 2019 om 20:21Dat zou kunnen
ReagerenJohn (moderator)
12 november 2019 om 20:22Je zou contact op kunnen nemen met de leverancier. Die kan daar waarschijnlijk in adviseren
Reagerendruktemaker19 november 2019 om 07:20john blijf me druk maken over gevoelige tong vooraan en doorzichtig slijm op tong maak me veel zorgen over tongkanker kan het niet uit mijn hoofd zetten heb gebeld naar kno arts heeft eind augustus overal naar gekeken met scopie ivm sinussen heb gebeld of ik kon komen want word knettergek
ReagerenCpapper27 november 2019 om 12:10Dat borrelende geluid in de slang kan vocht zijn, condens .. als je de vochtigheid iets lager zet zal het wel voorbij zijn. Er zijn ook slangenhouders beschikbaar die je onder je matras kan klemmen waar je de slang in kunt hangen zodat je er geen last van hebt tijdens het draaien in je slaap.
Maar als je huisarts zegt dat hij/zij niets geks ziet, waarom maak je je er dan nog druk over, vertrouw je je eigen arts niet?
Overleg met je leverancier of je misschien iets anders mag proberen, ander masker ofzo, ikzelf gebruik neusdoppen masker wat me goed bevalt, ondanks dat mijn neus normaal dicht gaat, blaast het doppenmasker mijn neus open gedurende de nacht zodat ik vrij kan ademen.
Maar wat vooral belangrijk is: Accepteer je cpap dat het een hulpmiddel is om erger te voorkomen, het is geen medicijn wat je van je apneu af kan helpen.
Succes ermee
Reageren