Zoeken Vraag het forum

moe en concentratie problemen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marnix

Beste,

ik heb sinds zaterdag last van dat ik moe wakker word en dan me ogen snel dichtvallen ook heb ik achter mijn ogen een lichte hoofdpijn. Ik ben heel de dag suf en ik kan heel moeilijk mijn concentratie vasthouden met waar ik bezig zou moeten zijn.  Ik ben niet fysiek moe maar ik voel het echt goed aan me ogen en aan mijn concentratie. de laatste dagen doe ik veel computer werk en sport ik 1x per dag ik eet voldoende en pak genoeg nachtrust. Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb hier nog nooit last van gehad

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

de laatste dagen doe ik veel computer werk  Dit zou een oorzaak kunnen zijn…

Reageren
    Marnix

Update:
    Vandaag super misselijk en suf geboel in het hoofd ook nog hoofdpijn en heel moe

Iemand enig idee?

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Het zou een virus infectie kunnen zijn zoals de griep..

Reageren
Reageer op: moe en concentratie problemen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.