- Anoniem6 juni 2016 om 16:32
Beste,
Een week geleden heb ik seks gehad met mijn vriendin, ze vroeg aan mij of ik zonder condoom seks wou hebben. Ik heb toen nog getwijfeld en gezegd van dat ik liever met condoom seks met haar zou hebben, dat heb ik toen ook gedaan. Maar gisteren heeft ze het nog eens gevraagd en heb ik het zonder gedaan, omdat ze er dan meer gevoel bij heeft. Nu mijn vraag is, toen ik klaarkwam was het in haar … ze neemt wel de pil, maar die is ook niet altijd 100% veilig, correct? Ik maak mij toch een beetje ongerust over het feit dat ze eventueel zwanger zou kunnen zijn … moet ik mij ongerust maken of is dat totaal voor niets nodig? En wat zouden jullie in de toekomst doen, met of zonder? Nog een feitje dat ik er vergeten bijmelden was, mijn vriendin kwam net uit haar maandstonden en begon met een nieuw velletje pillen, is dat ook niet dan een slecht moment als ze aan zo’n nieuwe reeks begint?5 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juni 2016 om 17:04De pil is het meest betrouwbare contraceptiemiddel dat er is. Mits de pil goed wordt genomen en er geen wordt vergeten. De pil is er immers juist voor bedoeld, dat je niet zwanger raakt als je onbeschermde seks hebt .
Reageren
Dat ze uit de stopweek komt en aan een nieuwe strip is begonnen doet daar verder niets aan af. Ze is gewoon tegen zwangerschap beschermd.
Tegen soa’s beschermt ze natuurlijk niet.Kees8 augustus 2023 om 11:47Ik ben klaargekomen op mijn vriendin dr geslachtsdeel zonder enige anticonceptie. Het is er niet ingekomen. Dit is 3 weken geleden en ze zit nu aan de pil sinds 2,5 week. Ze heeft soms buikpijn en is misselijk en moet vaak plassen. Moet il me zorgen maken
ReagerenJohn (moderator)
8 augustus 2023 om 13:55Ze zou urineweginfectie kunnen hebben, maar kan ook door het starten van de pil komen. Op de vagina klaarkomen is niet zo’n goed idee. Er hoeft maar 1 druppel binnen te komen en het is mis. Ze zou een zwangerschapstest kunnen doen
ReagerenThomas29 mei 2024 om 14:25Mag ik klaarkomen in mijn vriendin die een implanon heeft en de mini pil pakt
ReagerenSuus29 mei 2024 om 14:51@Thomas
Of dat mag, zul je toch echt je vriendin zelf moeten vragen.
Reageren
Ze is in ieder geval tegen een zwangerschap dubbel beschermd