Zoeken Vraag het forum

Klaarkomen in vriendin

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste,
    Een week geleden heb ik seks gehad met mijn vriendin, ze vroeg aan mij of ik zonder condoom seks wou hebben. Ik heb toen nog getwijfeld en gezegd van dat ik liever met condoom seks met haar zou hebben, dat heb ik toen ook gedaan. Maar gisteren heeft ze het nog eens gevraagd en heb ik het zonder gedaan, omdat ze er dan meer gevoel bij heeft. Nu mijn vraag is, toen ik klaarkwam was het in haar … ze neemt wel de pil, maar die is ook niet altijd 100% veilig, correct? Ik maak mij toch een beetje ongerust over het feit dat ze eventueel zwanger zou kunnen zijn … moet ik mij ongerust maken of is dat totaal voor niets nodig? En wat zouden jullie in de toekomst doen, met of zonder? Nog een feitje dat ik er vergeten bijmelden was, mijn vriendin kwam net uit haar maandstonden en begon met een nieuw velletje pillen, is dat ook niet dan een slecht moment als ze aan zo’n nieuwe reeks begint?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De pil is het meest betrouwbare contraceptiemiddel dat er is. Mits de pil goed wordt genomen en er geen wordt vergeten. De pil is er immers juist voor bedoeld, dat je niet zwanger raakt als je onbeschermde seks hebt .
    Dat ze uit de stopweek komt en aan een nieuwe strip is begonnen doet daar verder niets aan af. Ze is gewoon tegen zwangerschap beschermd.
    Tegen soa’s beschermt ze natuurlijk niet.

Reageren
    Kees

Ik ben klaargekomen op mijn vriendin dr geslachtsdeel zonder enige anticonceptie. Het is er niet ingekomen. Dit is 3 weken geleden en ze zit nu aan de pil sinds 2,5 week. Ze heeft soms buikpijn en is misselijk en moet vaak plassen. Moet il me zorgen maken

Reageren
    John (moderator)

Ze zou urineweginfectie kunnen hebben, maar kan ook door het starten van de pil komen. Op de vagina klaarkomen is niet zo’n goed idee. Er hoeft maar 1 druppel binnen te komen en het is mis. Ze zou een zwangerschapstest kunnen doen

Reageren
    Thomas

Mag ik klaarkomen in mijn vriendin die een implanon heeft en de mini pil pakt

Reageren
    Suus

@Thomas

Of dat mag, zul je toch echt je vriendin zelf moeten vragen.
    Ze is in ieder geval tegen een zwangerschap dubbel beschermd

Reageren
Reageer op: Klaarkomen in vriendin
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.