- Anoniem18 mei 2016 om 19:18
Help me aub,
Mijn vriendin ennik hebben seks gehad maar daarvoor had ze haar pil nog jiet genomen en tijdens voor ze haar pil nam. Heeft ze me afgetrokken enz maar ik heb daarvoor eens aan mijn voorvocht gezeten en haar firect daarna diep gevingerd. Kan zij zwanger worden we zijn beiden ongerust. Maar haar regels zijn niet zoals ze moeten zijn.
Ps ze had de week daarvoor haar stopweek en die’was vroeger gedaan dan verwacht. Ze nam’de pil eenmalig te vroeg
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 mei 2016 om 19:20Anoniem18 mei 2016 om 19:28Wel ze moest de maandag tzrug opnieuw beginnen met nemen en ze had 1 daf te vroeg haar pol genomen is erveen kans dat ze zwanger iscwant ze denkt dat ze uitzet en haar regels zijn nu jnog niet begonnen en ze heeft deze normaal vandaag of mrgn of komt dit omdat ze de pil 1malig te vroeg heeft genomen
ReagerenAnoniem18 mei 2016 om 19:32Dit is een noodgeval
ReagerenJohn (moderator)
18 mei 2016 om 19:40Een dag eerder beginnen met de pil kan absoluut geen kwaad en daar kan ze ook niet zwanger door raken.
Je schrijft:
Reageren
en ze heeft deze normaal vandaag of mrgn
Dus eigenlijk is er helemaal niets aan de hand. De menstruatie kan best wel eens keer iets later zijn.Anoniem18 mei 2016 om 19:43Waaom voelt ze haar dan uitzetten haarbheupen enz ? Ennoveral krampen ?
ReagerenAnoniem18 mei 2016 om 19:51Om precies te zijn heb ik wel eerst aan het voorvochtbgezeten ennhaar dan gevingerd daarna heeftvze de pil genomen kan ze zwanger wprden ?
ReagerenJohn (moderator)
18 mei 2016 om 19:58Om precies te zijn heb ik wel eerst aan het voorvochtbgezeten ennhaar dan gevingerd daarna heeftvze de pil genomen kan ze zwanger wprden ?
Het maakt verder niet uit of ze de ervoor of erna heeft genomen. niet belangrijk. En in voorvocht zitten in principe geen levende spermacellen.
[quote]Waaom voelt ze haar dan uitzetten haarbheupen enz ? Ennoveral krampen ?[/quote]
Ik denk dat ze vooral last heeft van stress. Waarom zouden haar heupbeenderen moeten uitzetten? dat zou ze sowieso niet kunnen voelen…..Jullie zitten je vooral zelf helemaal gek te maken. Wacht nou gewoon eens even rustig de menstruatie af.
ReagerenAnoniem18 mei 2016 om 20:10Haar eetlust is wel vermeerdert en ze denkt constant dat ze zwanger. Watnkan ze doen omde menstruatie opgang te brengen ?
ReagerenJohn (moderator)
18 mei 2016 om 20:39Niks. Gewoon rustig afwachten. Er is geen enkele reden om aan te namen dat ze zwanger is.
Reageren