Zoeken Vraag het forum

voorspel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Help me aub,

Mijn vriendin ennik hebben seks gehad maar daarvoor had ze haar pil nog jiet genomen en tijdens voor ze haar pil nam. Heeft ze me afgetrokken enz maar ik heb daarvoor eens aan mijn voorvocht gezeten en haar firect daarna diep gevingerd. Kan zij zwanger worden we zijn beiden ongerust. Maar haar regels zijn niet zoals ze moeten zijn.

Ps ze had de week daarvoor haar stopweek en die’was vroeger gedaan dan verwacht. Ze nam’de pil eenmalig te vroeg

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Daar raakt ze niet zwanger van,

Wat bedoel met de pil “te vroeg” nemen?

Reageren
    Anoniem

Wel ze moest de maandag tzrug opnieuw beginnen met nemen en ze had 1 daf te vroeg haar pol genomen is erveen kans dat ze zwanger iscwant ze denkt dat ze uitzet en haar regels zijn nu jnog niet begonnen en ze heeft deze normaal vandaag of mrgn of komt dit omdat ze de pil 1malig te vroeg heeft genomen

Reageren
    Anoniem

Dit is een noodgeval

Reageren
    John (moderator)

Een dag eerder beginnen met de pil kan absoluut geen kwaad en daar kan ze ook niet zwanger door raken.

Je schrijft:
    en ze heeft deze normaal vandaag of mrgn
    Dus eigenlijk is er helemaal niets aan de hand. De menstruatie kan best wel eens keer iets later zijn.

Reageren
    Anoniem

Waaom voelt ze haar dan uitzetten haarbheupen enz ? Ennoveral krampen ?

Reageren
    Anoniem

Om precies te zijn heb ik wel eerst aan het voorvochtbgezeten ennhaar dan gevingerd daarna heeftvze de pil genomen kan ze zwanger wprden ?

Reageren
    John (moderator)

Om precies te zijn heb ik wel eerst aan het voorvochtbgezeten ennhaar dan gevingerd daarna heeftvze de pil genomen kan ze zwanger wprden ?

Het maakt verder niet uit of ze de ervoor of erna heeft genomen. niet belangrijk. En in voorvocht zitten in principe geen levende spermacellen.

[quote]Waaom voelt ze haar dan uitzetten haarbheupen enz ? Ennoveral krampen ?[/quote]
    Ik denk dat ze vooral last heeft van stress. Waarom zouden haar heupbeenderen moeten uitzetten? dat zou ze sowieso niet kunnen voelen…..

Jullie zitten je vooral zelf helemaal gek te maken. Wacht nou gewoon eens even rustig de menstruatie af.

Reageren
    Anoniem

Haar eetlust is wel vermeerdert en ze denkt constant dat ze zwanger. Watnkan ze doen omde menstruatie opgang te brengen ?

Reageren
    John (moderator)

Niks. Gewoon rustig afwachten. Er is geen enkele reden om aan te namen dat ze zwanger is.

Reageren
Reageer op: voorspel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.