- Anoniem9 mei 2016 om 17:30
Ik heb 2dagen geleden seks gehad met mijn vriend.
Ik slik zelf de pil maar soms slik ik hem later maar vergeet t nooit
Ik slik iedere avond om 9 savonds en soms dan smorgens….
kan ik doordatik de pil soms later pak zwanger zijn7 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 mei 2016 om 17:46Als er meer dan 12 uur tussen de tijdstippen van innemen zit en je in de eerste of derde week van de strip bent, zou je zwanger kunnen raken.
Reageren
Het is alleen niet de bedoeling dat je dat zo met de pil doet. Je moet toch wel zorgen dat je de pil op tijd neemt. 2-3 uurtjes verschil maakt verder niets uit.Anoniem9 mei 2016 om 17:57De eerste week weet ik niet maar de derde week heb ik t goed geslikt. Maar nu ben ik bang dat ik zwanger ben. Moet nog een paar pillen van deze strip kan ik dan nu stoppen? Dan word ik toch eeder ongesteld.. als dat nog komt
ReagerenJohn (moderator)
9 mei 2016 om 18:19Met eerder stoppen om eerder ongesteld te worden kun je een zwangerschap niet voorkomen. Gewoon de strip afmaken en de stopweek afwachten.
Reageren
Je bent nu in de derde week en hebt daar geen pil te laat van ingenomen of vergeten. Dan is er dus niets aan de hand.Anoniem9 mei 2016 om 18:24Dus als ik in de derde week goed heb geslikt is er niks aan de hand?
ReagerenJohn (moderator)
9 mei 2016 om 18:26Als je in de eerste week geen seks hebt gehad, is er niets aan de hand
ReagerenAnoniem9 mei 2016 om 18:28Nee alleen zaterdag maar heb in de eerste week wel eens later de pil gepakt maar dat kan geen kwaad als ik geen seks heb gehad
ReagerenJohn (moderator)
9 mei 2016 om 18:31Nee dan kan dat geen kwaad.
Reageren