Zoeken Vraag het forum

me vriend slaat mij

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik ben een meisje van 26 en heb een dochtertje van 2 en terug zwanger ik ben 7 maand nu ik heb terug slagen gekregen van hem tot ik op me armen blauw zie en ook heeft hey met een dikke boek op me voet gesmeten en doet me voet pijn maar durf het niet tegen me familie zeggen of nog tegen mijn beste vriendin wat moet ik doen

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heel triest om dat te horen..
    Ik kan je maar een raad geven: Of hij zoekt professionele hulp voor zijn onacceptabel gedrag of je gaat bij hem weg. Vanzelf gaat dit nooit stoppen. Het zal alleen maar erger worden.
    Daarnaast zou je aangifte moeten doen bij de politie van mishandeling. Praat er ook met je ouders over. Je zou ook de Dienst Jeugd en Gezin kunnen inschakelen.

Reageren
    Anoniem

Eerste stap, ga naar een Blijf van mijn lijfhuis.
    Neem je kindje mee, en vraag daar hulp.
    Je vriend weet niet waar je zit, en komt daar ook niet achter.
    Van daar uit krijg je hulp om je leven weer op orde te brengen.

Een man die zijn vrouw slaat……Laag, heel laag…

Reageren
    Anoniem

Heb al gepraat met mijn ma en ze zei ook dat het zo nie verder kan ze is het ook moe maar dan slaat hey mij en heeft hey er later er spijt van

Reageren
    John (moderator)

[quote]maar dan slaat hey mij en heeft hey er later er spijt van[/quote] dat zeggen ze allemaal. Het probleem is alleen dat het zo snel weer vergeten zijn. Het stopt echt niet! Het zal alleen maar erger worden. Daarnaast moet je ook aan je kindjes denken…Ook je kindjes zouden het slachtoffer kunnen worden.
    Ik zou er eens goed over nadenken om toch de Dienst Jeugd en Gezin in te schakelen.

Reageren
Reageer op: me vriend slaat mij
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.