- Anoniem11 maart 2016 om 10:15
Hoi,
Hoe komt het dat de eikel van de penis super gevoelig vergeleken met de rest van je lichaam? Overal hebben we zenuwen, maar bij de eikel is het zeer gevoelig??
Vraag 2:
Wat kan je eraan doen om de gevoeligheid enorm te verminderen, licht het aan de zenuwen of aan je hersens die signalen sturen?
Ik heb autisme en mijn eikel van mijn penis voelt constant dus 24/7 gevoelig waardoor ik telkens ga masturberen, ik wil eens tijd voor mijzelf. Ook als ik naar de dokter ga krijg ik zeker weten medicijnen, dus valt er een ander manier om de prikkelbaarheid niet te voelen, ik heb ook geen zin in een reactie van ja focus je op andere dingen en als dat wel zo was zou ik hier geen vraag stellen.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 maart 2016 om 10:58De eikel is een super gevoelig orgaan. Dat is ook niet zomaar, maar heeft een functie. Ook veelvuldig masturberen kan de gevoeligheid verhogen en in stand houden.
Wat je zou kunnen proberen is, minder vaak te masturberen en met ontblote eikel in je ondergoed te lopen. Daardoor zal de gevoeligheid van je eikel gaan afnemen.
Reageren
Een andere optie zou een besnijdenis kunnen zijn. Ook daardoor neemt de gevoeligheid van de eikel uiteindelijk af.Anoniem11 maart 2016 om 12:51Hey tandor, wat is de funtie van de eikel van de penis.
Hoe komt het dat de eikel een super gevoelig orgaan is?
Ben al besneden.
ReagerenJohn (moderator)
11 maart 2016 om 16:17De eikel is doorgaans het gevoeligste deel van de penis en speelt een grote rol bij de seksualiteit. Door de gevoeligheid is het mogelijk tot een orgasme te komen..
Omdat je besneden bent zou de gevoeligheid na verkoop van tijd ook moeten afnemen.Het kan echter ook zo zijn, dat je teveel focus op die gevoeligheid hebt. Dat zou een gevolg van je autisme kunnen zijn.
Reageren