- Ervaren27 januari 2016 om 12:41
Hallo allemaal,
Ik wilde even iets toetsen of naar jullie mening vragen. Ik ben een man van 50+ en heb door dat ik na mijn scheiding een tijd alléén was heel veel dingen gedaan in de erotische wereld( Paren Club, samen geweest met meerdere stellen thuis , behoorlijk ervaren op sommige gebieden) Sinds een aantal jaren heb ik een hele leuke, intelligente, mooie dame die laten we zeggen iet wat behoudender is op dat gebied en vrij weinig fantasieën heeft en niet voor sommige dingen zoals ” out of the box thinking ” wat meer openminded zou zijn. Ik daaraan tegen heb behoefte om dingen, die best wel heftig kunnen zijn om die met haar te bespreken, maar zij merkt dat gelijk als oversekst. De behoefte om vreemd te gaan is er NIET wel de behoefte om SAMEN met haar dit soort dingen te doen, waarbij ik zeker weet dat ik dan veel meer van haar zou houden.
Gr en jullie reacties graag.1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 januari 2016 om 14:12Best lastig……niet iedereen staat open voor extravagante dingen..Bespreken en rustig aan, wat dingen dingen samen uit proberen….
[quote]waarbij ik zeker weet dat ik dan veel meer van haar zou houden.[/quote]dit is wel een beetje vreemd….als houden van bepaald wordt door lauter seksuele bevrediging is er iets niet goed……Meer extravagante seks is meer houden van, is niet goed.. Ook zonder seks zou je net zo veel van iemand moeten houden…Daarmee niet zeggende, dat seks in een relatie overbodig of onbelangrijk is.
Jou seksuele behoeften liggen in ieder geval op een heel ander niveau dan die van je partner….dat kan een probleem zijn/worden als jullie daar geen “middenweg” in kunnen vinden.
Reageren