- de echte15 september 2023 om 22:54
allo, ik ben een man van 60 jaar. Mijn vrouw is 65 jaar en ik
vind haar op sexgebied een beetje ouderwets. Toen wij ons pas leerden kennen hadden we goede sex. We deden bijv. beffen en pijpen ennatuurlijk vrijenin verschillende standjes. Door stress in ons leven en dat we veel eelende hebben meegemaakt is op den duur de sex achtergebleven. natuurlijk hadden we wel sex maar dan ook alleen maar om mij. Zij hoefde niet. ook die andere intieme dingen wil ze niet. Dit liep natuurlijk verkeerd af en ik ben effe afgeweken. Zij schrok hiervan en gaf toe dat ze er geen erg in had gehad. e hebben toen afgesproken dat we weer eens beginnen echter dat was een half jaar terug. Nu zijn we wee op hetzelfde niveau. Ze wil het alleen voor mij doen maar ze wil alleen vrijen en mij aftrekken maar dat is het ook. Knuffelen is ook maar sporadisch. Innmiddels ben ik zover dat ikzelf dan maar met speelgoed en toys aan de gang ben gegaan. Iniddels ben ik hier wel een beetje aan verslaafd geraakt en heb ook niet meer de behoefte om met haar te vrijen.
Zij weet dat wel maar ze toont hierin geen interesse.
Ik durf het eigenijk niet met haar over mijn lusten te praten omdat ik weet dat zij hier niets van moet weten en erg ouderwets is. Ook een therapeut wil ze niet aan omdat zij vind dat de sex voor haar niet meer interessant is. Wat moet ik dan nu doen? Ondertussen is mijn zoon ook komen inwonen en heeft problemen met zijn vriendin en heeft ook nog een kind van 1.8 jaar dat dan woensdag en zondag bij ons op bezoek is….. Iemand een voorstel hoe ik dit het beste kan aanpakken zonder ruzie en andere maatregelen zoals uit elkaar gaan na 30 Jaar huwelijk?. maar als het niet anders kan dan moet het maar…..
Nou ben benieuwd1 reactieReagerenSonja13 november 2025 om 12:41Wat vrouwen vask doen als xe geen zin in sex meer hebben is om blokkades oo te werpen… ze scheren hun erogene zine niet meer.. gaan een pyama dragen in bed…nemen een kind in huis…gaan eerder of later naar bed. Etc.
Reageren
Alles om de sex te ontwijken en te vermijden.
Heb gewoon eem goed gesprek en geef haar de keuze…jii wilt graag sex met haar en anders zoek je de sex elders.