- Anoniem18 januari 2016 om 23:38
Hallo, mijn vriend zit met een probleem. Al enkele jaren heeft hij pijn aan de penisstreek met hoesten of niezen. Niet altijd. Nu heeft hij sinds kort ook geen ochtenderectie meer. Hij wordt wel opgewonden van mij maar voelt tijdens voorspel en seks dat de penis slapper wordt, ook al heeft hij veel zin. Hierdoor kan hij ook niet meer klaarkomen en wordt hij slap na nog geen 5min seks. Iemand die hier meer over weet en hem kan helpen hierover???
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 januari 2016 om 23:59[quote]Al enkele jaren heeft hij pijn aan de penisstreek met hoesten of niezen[/quote] Waar zit die pijn precies?
Reageren
Hoe oud is hij? Ook al een keer bij de dokter geweest met de klachten?Anoniem19 januari 2016 om 12:28Hij is 20jaar en toch redelijk seksueel actief met mij al enkele maanden.
Reageren
Onder de ballen op het verharde deel als je snapt wat ik bedoel.
Nee nog nooit eerder heeft hij dit durven uitspreken omdat hij ook nog nooit eerder niet klaarkwam en tijdens de seks terug volledig slap werd. En laatste week ook geen ochtenderectie meer krijgtAnoniem19 januari 2016 om 12:37Hij heeft ook regelmatig weinig tot geen gevoel aan de penis de laatste tijd
ReagerenJohn (moderator)
19 januari 2016 om 12:55Het zou een ontsteking/infectie kunnen zijn. Dus op naar de huisarts………
Reageren